news08.net/ads.txt

ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון: “נמצא פתרון חינוכי לחופשת חנוכה”

רגע לפני כניסת השבת, ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון בישר בשמחה כי “נמצא פתרון חינוכי לחופשת חנוכה עבור ילדי הגנים ולתלמידי כיתות א-ב”. גאון הוסיף כי במהלך הימים הקרובים יעדכנו במועצה על פרטי המתווה.

 

 

מוקדם יותר נודע כי ילדי הגנים וכיתות א’-ב’ יוכלו ללמוד במשך ימי חופשת החנוכה במסגרת תכנית “בית הספר של החגים”. זאת לאחר ששרי החינוך והאוצר ויו”ר השלטון המקומי סיכמו היום (שישי) על הפעלת התכנית במשך חמישה ימים.

עלות השתתפות ההורים במסגרות אלה תיקבע על פי האשכול החברתי-כלכלי של יישוב המגורים, כאשר אשכולות 1 עד 4 לא יידרשו לשלם כלל; אשכולות 5 עד 7 ישלמו 20 שקל ליום פעילות; ואשכולות 8 עד 10 ישלמו 30 שקל עבור יום פעילות.

שר החינוך יואב גלנט קרא לאחרונה למורים לבטל את חופשת החנוכה כדי לצמצם פערים לימודיים שהצטברו בעקבות משבר הקורונה ולאפשר להורים לצאת לעבוד. אולם בהסתדרות המורים הביעו התנגדות חריפה לביטול חופשת צוותי ההוראה, היות ומדובר בימי החופש של המורים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן