news08.net/ads.txt

ראש עיריית יבנה, צבי גוב ארי: “שמחת חגינו שלובה בעצבות”

ראש עיריית יבנה, צבי גוב ארי נשא הבוקר (רביעי) נאום בטקס יום הזיכרון לחללי בני העיר, חללי צה”ל פעולות האיבה והטרור: “עם ישראל כולו מתייחד עם זכר בניו ובנותיו אשר נפלו למען ביטחונה של מדינת ישראל , בים באוויר וביבשה, בקרב, במחתרות ופעולות הטרור”.
גוב ארי הוסיף: “מיליוני הצועדים על המשעול העולה אל שנתה ה- 73 של מדינת ישראל עושים זאת בדומיה, מלווים בשורות ארוכות ודוממות של חללינו, של בנים ובנות של אחים ואחיות שאינם עמנו עוד. שמחת חגינו שלובה בעצבות, ארוגה בפסיפס של זיכרונות על אלה שהיו ולא יהיו, רוויה ועמוסה בחוב של כבוד והערצה לנופלים ולבני משפחותיהם. הנצחת הנופלים הפכה לאבן פינה בתהליך חינוכי המתבצע בבתי הספר ביבנה, דבר הנעשה בהיכל ההנצחה שהקמנו, להנחלת הערכים של מסירות, ונכונות לעשות לביטחון מדינת ישראל גם ע”י הדורות הבאים.
אני יודע כי אין במעשה להסב מזור לתהום הכאב והצער אשר נפערה עם הליכתם ללא שוב של יקירכם, בני המשפחות השכולות, והלוואי ויכולתי לעגון את אונייתכם השטה על ימות הצער, ומוכה בגלי זיכרון ללא הרף, לוואי ויכולתי להביאה אל נמל השלווה. אוכל רק יחד עם תושבי העיר להמשיך ולאמצכם לליבנו, ולנחמכם כי קורבן יקירכם התווה הדרך לקיומינו כעם בחלקת אלוהים הקטנה של ארץ ישראל.
מחר כשיפציע שחר 73 שנותיה של המדינה נדע שמדינת היהודים קמה ומשגשגת לתפארת, נושאת עמה המחויבות והנאמנות לערכי הדמוקרטיה. יחידה במינה באזור מוכה תחלואי משטרים, מובילה בתחומי הטכנולוגיה והמדעים, ממוקמת בראש הסולם העולמי בפריצות הדרך של המצאות ויישומים. הקמנו כוח מגן – הוא צה”ל – המבטיח בכל תנאי את ביטחונה של מדינת ישראל. נישא יחדיו תפילה לשלום בינינו לבין עצמנו, לאחדות עם ישראל, לשלום עם שכנינו, לביטחון מדינת ישראל ובניה, לשגשוגה ותפארתה. נישא עניינו בתקווה כי בנינו ישובו בשלום לגבולם ושבויינו ישוחררו לחיק משפחותיהם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן