news08.net/ads.txt

ראש עיריית לוד יאיר רביבו הגיש תביעה כנגד תושב שהוקלט מאיים ומקלל

התושב מהאוכלוסייה הערבית בלוד מיהר להתנצל בעקבות מכתב התראה שקיבל. יאיר רביבו: “לא אכנע לאיומים ואמשיך בהגברת המשילות בעיר ואכיפת החוק והסדר”.

 

כזכור, לפני כשלושה שבועות הוצתו 15 רכבים ומשאיות בשני מוקדים בעיר, בשכונות גני אביב ונווה נוף, כפשע שנאה לאומני ותג מחיר כנגד תושבים יהודים חפים מפשע, על רקע אכיפת החוק על ידי העירייה וביצוע הריסות בתים שנבנו באופן לא חוקי בלוד.

בשל האירועים החמורים, הודיע ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, כי הוא מעלה הילוך וממשיך ביתר שאת להוביל מאבק עיקש, נחוש וחסר פשרות בכל הקשור לאכיפת החוק והסדר בלוד ולחיזוק הביטחון האישי של התושבים. כן דרש מהמשטרה לתגבר כוחות ומהשב”כ לחקור באופן בהול את האירוע החמור.

בתגובה לעמדתו הנחרצת של ראש העיר, שלח תושב העיר בשם נאיף מחמוד אלהוויד, אשר בנה בית בלתי חוקי בפרדס שניר, הודעה מוקלטת באמצעות הווטסאפ לראש העיר, שבה הוא מקלל ומגדף אותו תוך שימוש בביטויים מעליבים ודברי נאצה, שיש בהם משום איום ולשון הרע כלפי ראש העיר.

ראש העיר החליט להגיש תביעה כנגד התושב המאיים. בפוסט שהעלה יאיר רביבו לדף הפייסבוק שלו כתב: “אני עובר בימים אלה איומים קשים בשל עמידתי האיתנה על המשילות. קיבלתי 2 החלטות: א. לא להיכנע למאיימים ולהמשיך בהגברת המשילות בעיר. ב. להגיש תלונה במשטרה וכן תביעה אזרחית על כל אדם שמנבל ומאיים”.

התושב מיהר להתנצל וביקש את סליחתו של ראש העיר לאחר שקיבל מכתב התראה.”לא איכנע לאיומים ואמשיך בהגברת המשילות בעיר ואכיפת החוק והסדר” אמר ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, “עיריית לוד תמשיך לנקוט במדיניות נחושה ומחמירה, באכיפת חוקי התכנון והבנייה, במטרה להדגיש מסרים ברורים של שלטון חוק וסדר כעיר מתוקנת הפועלת אך ורק עפ”י חוק. נמשיך בעשייה בנחישות, לא נוותר ולא נתייאש. הדרך שלנו במלחמה הזאת בפשיעה ובאלימות, היא בהמשך הבנייה והפיתוח בלוד, בהמשך קידום החזון, בהמשך הסברה והידברות, חינוך ותרבות, בהמשך דבקות בעקרונות וערכים, בהמשך בניית קהילה משגשגת, ובהמשך גינוי ומאבק עיקש בפשע והאלימות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן