news08.net/ads.txt

ראש עיריית נס ציונה מרים את הכפפה ועונה לתושבים על בעיות התנועה בעיר

שמואל בוקסר, ראש עיריית נס ציונה, קיבל הרבה בקשות בנושא הסדרה של תמרורים, מעברי חציה, פסי האטה מהתושבים. “יש לנו בעיר תושבים מעורבים, רגישים לנושא הבטיחות, המעבירים אלינו את חוויתם בין אם בנהיגה או בהליכה ואנו מודים על כך”, מדבריו של בוקסר.

בכדי לייעל ולענות על צורכי התושבים, בוקסר הודיע שיש בלשכה אחת לשבוע פגישה של מנהלת המטה עם יועצת התנועה של אגף הנדסה, לגבי פניות ובקשות, והם עוברים על כולן. בנוסף יש את ועדות תמרור, תנועה ובטיחות בדרכים, המתכנסות בתדירות גבוהה. ולבסוף גם מבצעים, ע”פ אישור הועדה. רק בחודש האחרון: ביטלו בעירייה את אפשרות הפרסה צמוד לבי”ס בן צבי, שהיוותה סכנה ממשית לילדים. העבירו חנייה עבור נכים צמוד לאשכול הגנים בארגמן, סימון זה ימנע מהתושבים לחנות בניצב למדרכה ובכך יפתח שדה הראיה למעבר החציה הסמוך. פסי האטה/הגבהת מעברי חציה, ברחוב יקינטון, בשדרות העמק בואלי וברחוב אבנר בן נר. הוספת מעברי חציה לאורך שדרות אפרים, רחוב סטרומה וסנש לטובת הילדים ההולכים ברגל לביה”ס בינתחומי הדר, ביה״ס שיבולים ובית הנוער וכמו כן, שינוי קו ההפרדה לרצוף.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן