news08.net/ads.txt

ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר: “צריך לנתק את הפוליטיקה מהמערכת הביצועית”

יו”ר איגוד המנכ”לים ברשויות המקומיות בישראל ומנכ”ל עיריית רחובות, דורון מילברג, הוביל היום (שלישי) את פאנל “תפיסת ניהול בשלטון המקומי”, שעסק בשוני בין ניהול עסקי פרטי ועסק ציבורי. בפאנל השתתפו ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר ולצידו אביחי שטרן – ראש העיר קריית שמונה, בני ביטון – ראש העיר דימונה, מוטי ששון – ראש העיר חולון, מחמוד עאסי – ראש מועצה מקומית כפר ברא ורחמים מלול – ראש העיר רחובות.

בוקסר אמר כי: “לפני שנה וחודש עסקתי בניהול חברות, באתי בתחושת שליחות לתפקיד, תושבי העיר הם בעלי המניות, הם בעלי הבית שלנו. קשה לי להחדיר לעובדים שללקוחות יש כח והם משלמים את המשכורת שלנו. הרבה יותר קל לנהל במגזר העסקי, כל 3 חודשים חותמים על מאזן ונבחנים על כך. ניהול כח אדם ברשות הוא מורכב, ההסכמים הקיבוציים הם בלתי נתפסים, לא יכול להיות שצוברים ימי מחלה לכל השנים. גם העומס של הפנסיה התקציבית בלתי נתפס, יוצא אדם לפנסיה ויש לו 800 יום מחלה שהוא צבר”.

לשאלת מילברג, “מה אתה מתכנן לעשות?”, השיב בוקסר: “צריך לנתק את הפוליטיקה מהמערכת הביצועית. אני מעביר הכל לפסים כלכליים. המערכת שמפעילה את העיר – פה צריך לעשות את השינוי”.

צילומים: יוד צלמים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן