news08.net/ads.txt

ראש עיריית רחובות החדש: מתן דיל

מתן דיל: החלום שלי – להוביל את העיר רחובות אל פסגות חדשות, להשפיע על אנשים ותהליכים ולייצר שינויים משמעותיים שיורגשו בכל תחום ופינה בעיר!

כל חייו חלם מתן דיל לשבת יום אחד על הכסא של ראש העיר והוא לא בחל בשום אמצעי – הביא למערכת הבחירות ערימה של יחצנים שעבדו מסביב לשעון, והביאו תוצאות במאני טיים. הללויה!

הערב, בתום הסבב השני של בחירות 2024, ומערכת בחירות מורכבת ומלוכלכת, דיל מגשים את החלום ונבחר לראש העיר החדש. המשימה הושלמה. החרדים ניצחו את הליברלים ודיל מנצח בסיבוב השני ברוב קולות את יריבו בסיבוב השני זוהר בלום ומוכתר לראיס החדש של עיר המדע והתרבות – ועל כך מגיעות לו התשואות. מי שעובד קשה – מרוויח. כעת – חובת ההוכחה עליו.

הוא בן 41, נשוי לאפרת ואבא לעלמה, הלל, יהונתן ועברי. “ברחובות מצאתי את זו שאהבה נפשי והקמתי איתה בית ומשפחה, ובאדמת רחובות קבורים סבא שלי ואבא שלי. אני נטוע בה בגוף, בלב ובנפש. כאן הוא ביתי”, אמר טרם הבחירות.

דיל – עו”ד ובעל תואר שני במדיניות ציבורית וממשל. “אני חי ונושם את העיר כל חיי ומכיר את העירייה על בוריה. מלפנים ומאחור – גם את מה שרואים, אבל בעיקר גם את כל מה שנמצא מאחורי הקלעים. אין נידבך בכל מה שמהווה ניהול עיר, שאני לא מכיר ושלא התנסיתי בו.

עד לאחרונה, שימש כיו”ר הוועדה המרחבית לתכנון ובנייה הראל, הכוללת את מרחב התכנון של מבשרת ציון, קריית יערים ואבו גוש. לדבריו, “במסגרת התפקיד צברתי ניסיון ומומחיות בתחום התכנון העירוני, פיתוח ותשתיות במגוון היבטים רלוונטים. בכלל זה, ניהול ופתרון סוגיות בתחום הבטחון האזרחי והאישי, התחבורה, אקלים ואיכות הסביבה, פינוי בינוי והתחדשות עירונית, הקמת אזורי תעסוקה ושכונות מגורים חדשות לצד חידוש והחייאת מרקמים עירוניים, מרכזי ערים ועוד. ניסיון שישמש אותי בארגז הכלים כראש העיר.

מרגע כניסתי לעשייה הציבורית בעיר לפני כ-15 שנים ועד היום, לכל אורך הדרך ראיתי את התושבים לנגד עיני והאמנתי שאחת המשימות המרכזיות שלי היא להוות כתובת אנושית לתושבי רחובות: תמיד זמין, תמיד עונה, תמיד חוזר וכך אמשיך לעשות. אני מאמין שתפקידם של אנשי ציבור הוא לייצר אחדות וקירוב לבבות וכך אני פועל ואפעל כראש עיר.

עברנו תקופה מורכבת כעם ומדינה, וכולנו מבינים כי זו העת לפעול יחד כקהילה, כשכונה, כעיר וכמדינה, ולהיות סובלניים איש לרעהו. אדאג לשמור על הקסם המיוחד של רחובות, המורכבת מפסיפס אנושי רב-גוני מרהיב, בדרך של הקשבה, כבוד הדדי והידברות, ויחד נחזיר את העיר לקדמת הבמה – ונחזור להיות “בירת השפלה”.

התחלתי את דרכי הציבורית בגיל 26 כחבר מועצת העיר הצעיר ביותר, בגיל 31 כבר כיהנתי כסגן ראש העיריה הצעיר ביותר ובעזרתכם, אני מתכוון לנצח בבחירות הקרובות ולכהן – כראש עיריית רחובות הצעיר ביותר.

החלום שלי – להוביל את העיר רחובות אל פסגות חדשות, להשפיע על אנשים ותהליכים ולייצר שינויים משמעותיים שיורגשו בכל תחום ופינה בעיר!

צפו בחגיגות של דיל והליכודניקים:

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן

צילום: ליזה ללוצאשווילי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן