ראש עיריית רחובות מתן דיל: “הכוח שלי מגיע מהתושבים – וזה מרגש מאוד”

“אני בשל לתפקיד ראש העיר בגלל הכישלונות, הבעיות, המכות והבורות שנפלתי בחיים – אני רואה בזה מקור לעוצמה, להגיע בשל יותר למקום הזה” | ראיון כזה עוד לא קראתם עם מתן דיל מעולם

בגיל 40 מתן דיל רושם לעצמו את ההישג הגדול בתולדותיו: כיסא ראש העיר רחובות.

כבר חמש עשרה שנים שהוא בעולם הפוליטי, ובעשור האחרון הוא עשה את הכל, ועבד קשה מאוד כדי לצבור אהדה מהתושבים – למען המטרה. במאני טיים עשרות אלפים יצאו להצביע לטובתו בקלפי – פעמיים. בפעם הראשונה מול שלושה מתמודדים: רחמים מלול, זהר בלום ויניב מרקוביץ’ ובסיבוב השני מול בלום.

דיל ניצח בגדול, סימן וי על מה שחלם וגם קיבל גושפנקא אמיתית מהציבור עם האמירה: אנחנו רוצים שאתה תעשה את השינוי.

הדרך לא הייתה פשוטה, שמועות וספינים, בוגדים רבים שעברו מהצד של ראש העיר הקודם [והאהוב] רחמים מלול, שבמשך עשור היה נאמן לאנשיו, חיבק את אנשיו ובטח באנשיו – ואלה עברו לדיל, מתוך מחשבה שמלול אולי מבוגר ואין לו סיכוי ואילו הבחור הצעיר ייתן להם יותר.

מתן דיל לא פראייר [וזה לא סוד מדינה], בחיוך אחד הוא יכול לעשות שלום בין מדינות ובחכמתו הרבה הוא נהנה מהמעבר של אנשי מלול לכוחותיו, מהאהדה ומהחיבוק העצום.

לפני שהגעתי אל לשכתו שעברה צביעה והריהוט הוחלף בה בצניעות מורגשת, אמרו לי “כדאי שתדעי, מתן דיל עושה מעשים מאוד אמיצים עכשיו שאף אחד לא עשה -והם לא מעשים פופולריים”.

כעת, בראיון ראשון רציני כראש העיר הנבחר הוא מבהיר שאף אחד לא יכול לסבן או לסובב אותו. וכן, אנשים שחשבו שיקבלו יותר, נדהמו כאשר סמכויותיהם ויכולותיהם קוצצו כבר בשבוע הראשון לכהונה. מי שבגד במלול – קיבל בראש מהביג בוס החדש. מתן דיל לא רואה שום כוח או מעמד ממטר, רק את התושבים – והוא מדגיש זאת לאורך כל המפגש בינינו.

🟦 גילוי נאות: דיל ואני עברנו כברת דרך ארוכה – שלא תמיד הייתה סוגה בשושנים, ולמרות זאת כאשר ביקשתי לראיין אותו הוא לא סירב. יותר מכך, הוא לא ביקש רשימת שאלות מראש, כפי שראשי ערים אחרים מבקשים, ענה על כל שאלה, גם אם הייתה פחות נוחה או אישית מידי שנוגעת לפגיעה במשפחתו. “אין לי מה להסתיר”, הוא אמר בארבע עיניים, אחרי שכיביתי את המצלמה. “אל תשכחי, בסוף נבחרתי בשביל לשרת את התושבים. זאת המשימה שלי”. דיל בא לעשות שינוי, אך ניכר גם שעשה שינוי בעצמו.

אין טוב ממראה עיניים ולכן, בניגוד למה שחשב, בעת שהחל להשיב לשאלותיי הדלקתי את המצלמה – אתם מוזמנים לצפות בראיון הכי חזק שתראו מדיל [בשני חלקים]. הנאה מובטחת.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ליזה ללוצאשווילי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן