ראש עיריית רחובות מתן דיל הרכיב את הקואליציה – זהר בלום ישמש כסגנו

עוד הוסיף ראש העיר: ” לאורך כל הדרך בחרתי בטוב ובמאחד וגם עכשיו טובת תושבות ותושבי העיר רחובות היא שעומדת לנגד עיניי. בגיבוש הקואליציה בחרתי לאחד את רחובות והקואליציה תייצג את כל האוכלוסיות בעיר- דתיים וחילוניים, אנשי ימין ושמאל, שמרנים וליברליים- כולם יפעלו יחד למען תושבות ותושבי העיר רחובות!”

ראש עיריית רחובות מתן דיל בחר להשאיר אצלו ולנהל באופן אישי את שלושת התחומים הבולטים והחשובים ביותר: תיק החינוך, ההנדסה, התכנון והפיתוח וגם תיק הביטחון.

בתוך כך, דיל סיים היום, רביעי (3.4), את מלאכת גיבוש הקואליציה למועצת העיר ב-5 השנים הקרובות ומודיע על חתימת הסכם קואליציוני נוסף עם סיעת “החינוך בראש” ומינוי סגן נוסף – זהר בלום.

בלום שהחזיק במשך שנים את תיק החינוך יחזיק בקדנציה הקרובה את תיק חזות העיר ויקדם את נושא הניקיון וטיפוח העיר.

“אנחנו משאירים את מערכת הבחירות מאחור ומקימים קואליציה מאוחדת שתייצג ותשרת את התושבים, ללא פילוג. נעבוד ונפעל יחד כדי להפוך את רחובות לעיר מובילה ונחזיר אותה לקדמת הבמה” כך אמר היום דיל. “הבטחתי לכם שינוי ועכשיו אני גם מקיים. העירייה תעבוד בשקיפות מלאה ותציג תכניות עבודה מקושרות תקציב, נקיים שיתופי ציבור ונתייעץ איתכם, התושבים, בכל האלמנטים המשפיעים על החיים בעיר”, אמר דיל לחדשות אפס שמונה.

עוד הוסיף ראש העיר: ” לאורך כל הדרך בחרתי בטוב ובמאחד וגם עכשיו טובת תושבות ותושבי העיר רחובות היא שעומדת לנגד עיניי. בגיבוש הקואליציה בחרתי לאחד את רחובות והקואליציה תייצג את כל האוכלוסיות בעיר- דתיים וחילוניים, אנשי ימין ושמאל, שמרנים וליברליים- כולם יפעלו יחד למען תושבות ותושבי העיר רחובות!

הקואליציה המלאה תוצג בישיבת מועצת העיר החגיגית שתתקיים ביום ראשון הקרוב, 7.4, בשעה 18:00 בבית העם- היכל התרבות העירוני. כחלק ממדיניות השקיפות אותה מקדם ראש העיר הנכנס, הישיבה תועבר גם בשידור חי בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מתן דיל- שרון גבאי | צילום זהר בלום:גיא כושי ויריב פיין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן