news08.net/ads.txt

ראש עיריית רחובות רחמים מלול, רעייתו זהבה ובנם – נכנסו לבידוד

בשורה משמחת לקראת שבת: ראש העיר רחמים מלול ביצע בדיקת קורונה, וברוך ה’, נמצא שלילי. כך גם אישתו זהבה ובנם. ראש העיר אישר את הפרטים ואמר לחדשות 08 כי הוא מרגיש טוב, אין לו תסמינים והכל בסדר. בשבוע הקרוב ישהו בני משפחת מלול בבידוד לאחר שבן משפחה שהתארח ביום שישי בבית משפחת מלול ברחובות בשבוע שעבר, התגלה כמאומת לקורונה.

ראוי לציין כי בני משפחת מלול יקבלו על עצמם את הבידוד באופן מלא, קרי שבועיים בסך הכל,  וכי לפני כשלושה חודשים וחצי כבר שהו בבידוד לאחר שנמצאו בקרבת חולה קורונה מאומת במסיבת פורים ברחובות. ראש העיר ימשיך למלא את תפקידו מהבית ויש המאושרים מכך, מפני שרק בדרך זו הוא יוכל גם לנוח מעט. מלול מסר: ״אני חש בטוב. בשבוע הקרוב אמשיך לעבוד כרגיל מביתי, באמצעים מקוונים ובאמצעות הטלפון . אני מבקש מכולם להמשיך ולהקפיד על אמצעי הזהירות – מסיכה, מרחק והיגיינה אישית״.

כידוע וכפי שפרסמנו לראשונה אתמול, מנהל מחלקת המונים באגף המיסים והמים ואחד מהעובדים המסורים ביותר בעיריית רחובות, עמוס כועי, נדבק בנגיף הקורונה. בשיחה עם חדשות 08, הוא סיפר כי נדבק מאחיו, אשר שהה אצלו בארוחת שישי. לאחר שאחיו נדבק הוציא עצמו כועי לבידוד יחד עם כל בני ביתו אשר שהו עימו יחד בסעודת השישי. כולם יצאו עם תשובה שלילי אולם כועי נבדק ונמצא חיובי. עם זאת, יובהר כי הוא מרגיש טוב, לדבריו ואין לו שום תסמינים מהמחלה.

לכולם אנו מאחלים רק בריאות!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן