news08.net/ads.txt

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל: “אפשר כבר להריח את ריחות הבישולים, תשמרו על מצב רוח טוב”

פרויקט פסח 2020 | חג הפסח, המסמל חירות, נפתח בצל נגיף הקורונה והערב – נקיים ליל סדר מיוחד בו הגרעין המשפחתי שר מסביב לשולחן, עם כוס היין המחכה לבואו של אליהו הנביא. לכבוד כך, במערכת חדשות 08 שמחים לברך אתכם, תושבי רמלה, בהקדשות חמות ומרגשות של ראש העיר וחברי מועצת העיר. חג שמח לכולם!

ראש העיר, מיכאל וידל: “תושבי רמלה היקרים, עוד מעט נשב לשולחן החג, אפשר כבר להריח פה ושם את ריחות הבישולים. נכון, לא כולנו נוכל לחגוג יחד כי חייבים לציית להנחיות מצילות החיים של משרד הבריאות. אני מתפלל עם כולכם שבשנה הבאה ברמלה ובכל העולם נחזור לחגוג כמו שאנחנו יודעים, ובינתיים לא לשכוח לשמור על מצב רוח טוב.
חג פסח שמח, חג פסחא שמח (בעברית), חג רמאדן שמח (בערבית). נשארים בבית, שומרים על החיים”.

רותם כהן כחלון, חברת מועצת העיר רמלה, סיעת ‘רמלה שלנו’: “תושבות ותושבי רמלה היקרים, חג פסח כשר ושמח, אנו נמצאים בתקופה לא פשוטה, בה אנו נאלצים להסתגר בביתנו, ולא לחגוג עם הורינו המבוגרים, אבל עם ישראל חזק מזה. אנחנו, עם שעבר כל כך הרבה במהלך ההיסטוריה, עברנו את עבדות מצרים ואנחנו נצא גם מהמשבר הזה לחירות. אני מאחלת לנו שנגלה רגישות וחמלה במיוחד בימים האלה, נבדוק מה שלום הסובבים לנו, השכנים המבוגרים, המשפחה מרובת הילדים, האם החד הורית והזקן הערירי, בזמנים קשים, הגיבורים האמיתיים מתגלים.

כמה מעשי חסד אני רואה סביבי, אני גאה לגור בעיר כמו רמלה עם כל כך הרבה תושבים רגישים, שעושים בכל יום מעשי חסד וצדקה, שבכל יום ויום תורמים מזמנם וממרצם לטובת האחר. אתם הישראלי היפה בכל הדרו. אני מאחלת לכל עם ישראל, ולכל העולם כולו, שנצא טובים יותר מהמשבר הזה, הוא לא הגיע סתם, בואו נלמד ממנו מה חשוב ומה שולי, מה מהותי ועל מה אפשר לוותר. חג הפסח של שנת תש”פ הוא ייחודי, ושיישאר כזה. מאחלת לנו חג פסח כשר ושמח, ושרק נרבה בטוב”.

חבר מועצת העיר, משה שטה: “תושבי רמלה האהובים!. בתקופה מאתגרת זו בתקווה ובתפילה שנזכה להגיע לסופה בבטחה וחזרה מלאה לשגרת חיים מלאה. אני מבקש לחזק את ידכם ולאחל לכם ולבני ביתכם שחג הפסח הזה יהיה בסימן של סולידריות ועזרה הדדית בה נזכה כולנו לצאת לחירות אמיתית אישית וכללית. חג בו נזכה להרבות באהבת חינם ושלום בין אדם לחברו והעולם כולו. גם בימים אלו ממשיך לשרת אתכם תושבים יקרים בנאמנות, ועושה כל שביכולתי לסייע לכולם בעיקר לאוכלוסיית הסיכון – מבוגרים, ולהיות זמין תמיד. הקמתי קן חם בשפה אמהרית, טיפול בפניות אישיות  וסיוע בסלי מזון, הפנייה לגורמים מקצועיים ועוד. כמובן שאני מזמין אתכם להמשיך להיות איתי בקשר ואעשה מאמצים לתת מענים ככול שאדרש ובמידת האפשר. השנה כולנו חוגגים את החג בחיק המשפחה הגרעינית הגרים איתנו בבית תוך הקפדה יתרה על כללי הנחיות של משרד הבריאות, שמירתן הן מצווה ומצילות חיים ממש. חג פסח כשר ושמח”.

יאיר דידי, חבר מועצת העיר רמלה ויו״ר ועדת הביקורת: “תושבי רמלה היקרים, בימים אלו אנו עומדים, כולנו יחד, מול ‘משבר הקורונה’, אבל אין לי ספק שננצח. מי יתן והחג הזה, חג החירות, יהיה גם חג החירות מהנגיף, ויציאתנו שוב אל החופש והחיים. מאחל לכם חג שמח, שמרו והקפידו היטב על בריאותכם.!”.

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן