news08.net/ads.txt

רגב הוד: “עברנו את פרעה, נעבור גם את זה”; אביבית בר זוהר: “אני עם אמא חודש בבית, תשמרו על הדבר שהכי יקר לכם”

פרויקט פסח 2020 | חג הפסח, המסמל חירות, נפתח בצל נגיף הקורונה והערב – נקיים ליל סדר מיוחד בו הגרעין המשפחתי שר מסביב לשולחן, עם כוס היין המחכה לבואו של אליהו הנביא. לכבוד כך, במערכת חדשות 08 שמחים לברך אתכם, תושבי רחובות, בהקדשות חמות ומרגשות של אמני העיר, ועובדי העירייה.
חג שמח לכולם!.

הזמר, רגב הוד: “אני רוצה לברך את עם ישראל, דווקא בתקופה כזו, בתקופת וירוס הקורונה שפוקד אותנו. שיהיה לנו חג שמח. אמנם זה חג ליל הסגר, אבל כך אנחנו לומדים להכיר את המשפחות, את הילדים והאישה. אני רואה בזה משהו נחמד, יותר יחס בין האנשים הקרובים בינינו. אני רוצה לאחל חג שמח גם לכוחות הביטחון, לצוותי מד”א, לרופאים, לאחיות לכל המלאכים שלנו. באמת תודה לכולם על כל העשייה, ישר כח. נקווה שבפתחו של חג הפסח כמו שאומרים – עברנו את פרעה נעבור גם את זה. חג החירות אמור לגאול אותנו מהוירוס האיום והנורא. אמן שנחזור לשגרה כמה שיותר מהר”.

שחקן הקולנוע, יגאל עדיקא: “קודם כל, שכולנו נהיה בריאים, שנעבור את זה בשלום, וכמה שיותר מהר!. חג שמח, אני אוהב את כולם. נשתדל ליהנות עד כמה שאפשר למרות שזה בעייתי, אבל בואו נהיה חזקים, כי לדעתי אנחנו לקראת הסוף. תבורכו כולם!”.

כוכבת הרשת, אביבית בר זוהר: “לכל תושבי רחובות היקרים ואהובים עליי, ובכלל לכל מדינת ישראל, שבזכות החג הזה, בדיוק כמו שיצאנו מיציאת מצרים מעבדות לחירות, גם הפעם אנחנו נצא מעבדות שאנחנו נמצאים בבית סגורים, לחירות שלנו, לחופש. שבע”ה אחרי החג, הכל יסתיים ויתהפך עלינו לטובה. תשמרו על עצמכם, תשמרו על המשפחה, על ההורים שלכם. אני עם אמא כבר בבית חודש, לא יוצאת, אני שומרת עליה, תשמרו על הדבר שהכי יקר לכם בעולם ועל האנשים האהובים עליכם, כי ביחד אם נתאחד ונאהב אחד את השני ונתרום אחד למען השני, הכל יעבור בשלום בע”ה ונחזור לשגרה במהרה”.

חברת המועצה אוה גור, מחזיקת תיק קידום מעמד האישה ויו”ר פורום נשים רחובות: “תושבים יקרים – השנה כשנשאל בערב החג “מה נשתנה?!” התשובה תהיה “הכל”. החג הזה אנחנו חוגגים עם המשפחה המצומצמת, כל אחד בביתו שלו, למען המשפחות שלנו, למען היקרים לנו, למען עתיד טוב יותר. יחד עם זאת יש דברים שלא השתנו ואני גאה לומר שהעשייה בעיר נמשכת גם בימים קשים אלו. חלוקת סלי מזון לחג לאוכלוסיות שונות בעיר התבצעה גם השנה עם מתנדבים שרגשו את כולנו. ילדי העיר קיבלו מהעירייה מתנת פסח לחג לשפר ולו במעט את הרגשתם בתקופה הזו.
אני גאה להיות חלק ממועצת העיר שפועלת למען התושבים ללא הרף גם עכשיו. בברכת חג שמח וכשר לכל תושבי רחובות”.

חברת המועצה, רוני באום: “תושבות ותושבים יקרים, ימים לא שגרתיים ולא פשוטים עוברים על כולנו. בחג הפסח אנו מתכנסים תמיד יחדיו – אבל השנה אנו מצווים להשאיר את הורינו המבוגרים ואת הסבים והסבתות לבדם בחג; אלו ימים של אביב, של פריחה שמזמינה אותנו לצאת החוצה אבל אנחנו נאלצים להסתגר בבתים. ואף על פי כן ולמרות הכל – אנחנו ננצח! עוד נשוב להתכנס, להתחבק ולחגוג יחדיו.אני מאחלת לכל אחד ואחת חג פסח שמח ומהנה ובטוחה שעוד נדע ימים טובים מאלה”.

חברת המועצה איטל בציר אלשיך, מחזיקת תיק פיתוח: “קהילה נמדדת לא רק בימים של שגרה אלא דווקא בעיתות של משבר. והקורונה הוכיחה שהיא “יודעת” לקרב קהילות דרך התגייסות מתנדבים למען הקהילה, עזרה לשכנים, העלאת המורל ועוד. ‘זמן קורונה’ הוא גם זמן לחשיבה מחודשת לגבי הפחתת הצריכה שלנו ומניעת זיהום האויר שכרגע נמצא בירידה משמעותית , הזדמנות לאמץ מודלים של כלכלה שיתופית המעודדת עסקים ותוצרת מקומית ולאמץ ולו במעט מן המינימלזם, סוציאליזם וצניעותיזם. כי הפשטות זה הטרנד החדש. בתקופה זו שותפי -אסף אל בר ואנוכי מזמינים כל תושב ותושבת לפנות אלינו ישירות עם הצעות ליוזמות, סיוע וכל עזרה להם תדרשו. נצלו את הזמן להכיר מקרוב את ילדיכם ואולי אפילו לחשב מסלול חדש בחיים. חג שמח והרבה בריאות לכם ולבני משפחותיכם”.

סגן ראש העיר, יניב מרקוביץ’: “תושבי רחובות, אני מאחל לכולם חג אביב שמח. אנו חוגגים השנה במתכונת קצת שונה, מכל מה שהתרגלנו אליו עד עכשיו בפעם הראשונה בהיסטוריה של מדינת ישראל ועדיין אני חושב שקשה לא להבחין ברחוב, באביב, בפרחים, בצבע, באוויר ובאווירה, עם כל הקושי שבדבר. אני מאחל לכולנו שבמהרה נצא מהמצב שבו אנחנו נמצאים כרגע, חזרה לימים של חירות, שנמשיך לקדם את העיר ולהוביל אותה להישגים חדשים. הייתה שנה נפלאה מלאה בעשייה ציבורית בכל התחומים, הנושא שלקחתי על עצמי של חזות העיר קיבל בולטות מאוד גדולה מבחינת הנהלת העיר והנהגתה בעזרתו של ראש העיר, רחמים מלול, והמנכ”ל דורון מילברג, ואני משוכנע שמיד אחרי שנסיים עם משבר הקורונה, נמשיך עם זה. יש לנו תוכניות יפיפיות לעיר שייושמו כבר בשנה הקרובה – הקמה של גינות חדשות, פארקים, מתחמי משחק ועוד הרבה מאוד הפתעות. אני אישית יוצא לחג הזה בתקווה שכמה שיותר מהר נחזור לשגרה בריאה וטובה ועד אז אני קורא לכם תושבים, שמרו על ההנחיות, שמרו על הבריאות שלכם, זה חשוב למען כולנו, חשוב למען האזרחים הוותיקים שחיים בעיר, ולכל קבוצות הסיכון. ביחד ננצח את הקורונה. חג אביב שמח!”.

חבר מועצת העיר ויו”ר ההסתדרות במרחב, עודד עמרם: “הקורונה תחלוף – היא תעבור. נכון, הבדידות בתוך הבתים עם הילדים – זה קשה, אבל אנחנו בשיא. כמו שיצאנו מעבדות לחירות אנחנו נקרא את ההגדה ונגיד – אילו הוציאנו ממצרים-דיינו, אילו קרע לנו את הים-דיינו ואילו הוציאנו מהקורונה-דיינו. כולנו נתמקד בהגדה, נברך אחד את השני, ניקח את הדברים הטובים שהכרנו את ילדנו, הכרנו את משפחתנו, אנחנו ביחד ובעזרת ה’ אנחנו נצא משם. בשמי ובשם ארנון בר דוד, יו”ר ההסתדרות, אנו משתדלים לדאוג לציבור העובדים, לכן עוד קצת ובעזרת ה’ את יום העצמאות נחגוג בחירות מלאה. היו חזקים, היו ברוכים, אנחנו איתכם”.

חבר המועצה, גיא צור: “אני רוצה לאחל בחג פסח הזה שנחגג השנה במתכונת שונה, שנחזק את התא המשפחתי הקרוב, ננצל את הזמן המשותף להעמיק את החיבור בינינו ושיחד נדע במשפחה, בקהילה, בעיר ובמדינה לשמור על אחדות לכידות וערבות הדדית אחים ואחיות אנחנו. גם בתקופות הקשות ידע עמנו להתאחד מול אתגרים משותפים ויכולנו להם. העיר רחובות תמיד ידעה להיות סמל ומופת במדינה לאחווה ושותפות בין תושביה. אני מאחל לכל תושבי העיר רחובות חג שמח שנשמור על שלמות הגוף ובסיומו של הפסח עוד נדע התחדשות ויציאה לתקופה של אביב ופריחה. חשוב לי גם לברך את העומדים על המשמר: אנשי הביטחון וההצלה והשיטור עובדי העיריה והחברות העירוניות וגם כמובן את לוחמי החזית שברחובות עירנו אשר התברכה במוסדות מדע ‘כמכון ויצמן’ ובבית החולים החולים קפלן ששמם נישא למרחקים ועובדיהם לוקחים חלק פעיל ומשמעותי בחזית ההתמודדות מול הקורונה. בערב החג ארים כוסית יחד עם משפחתי הקרובה בתודה לכל העוסקים במלאכה החשובה שהיא שמירה על שלום עמנו ושמירה על בריאותנו”.

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן