news08.net/ads.txt

רגע לפני יום חופש ביום הבחירות: כך תוכלו למנוע פריצה לביתכם

הבחירות לכנסת ישראלי יתקיימו ביום שלישי בשבוע הבא. יש מי שיראה ביום השבתון סיבה מספיק טובה לצאת לחופשה ליום, יומיים אולי יותר, בארץ או בחו”ל. רגע לפני החופשה המתוכננת, כדאי לעשות את הבחירה הנבונה שלכם ולהקדיש תשומת לב לטיפים שיעזרו לכם לשמור על הבית גם כשאתם עושים בטן גב. את הטיפים נותן אבנר בן אריה, מנכ”ל חברת המיגון של קבוצת צוות 3.

הימנעו מהותרת חפצים אישיים בצורה גלויה:

טיפ זה נכון ללא כול קשר לשהייה ממושכת מחוץ לבית. חשוב לא להשאיר בטווח הראיה של חלונות הבית ציוד אישי יקר ערך שיקרוץ לפורצים, כדוגמת צרור מפתחות, תיקים, ארנקים, מכשירי סלולר ועוד.

איתור נקודות תורפה:

בדקו מהן נקודות התורפה לפריצה בבית שלכם לפני היציאה לחופשה. בין היתר, חזקו את הנעילה באמצעות מנעולים חיצוניים נוספים ודאגו לסגירה הרמטית של כל החלונות. 

מנו גורם אחראי שיבקר בבית במהלך החופשה:

הפורצים המיומנים נוהגים לקיים תצפיות ממושכות על בתים שנחשבים עבורם בעלי פוטנציאל לפריצה. לכן, בעת שהייה ממושכת מחוץ לבית, חשוב למנות גורם אחראי שאתם יכולים לסמוך עליו, כזה שידאג לבקר בבית, להדליק בו אורות, טלוויזיה ואפילו רדיו בכדי ליצור תחושה שמישהו נוכח בבית.   

טשטשו סימנים שיעידו שאינכם נמצאים בבית תקופה ארוכה

אין סממן יותר מובהק שהבית נטוש מתיבת דואר מלאה, ערימת עיתונים בכניסה לבית או גינה שצמחה פרא. לכן, בקשו מאותו גורם אחראי שיאסוף עבורכם את דברי הדואר והעיתונים בכדי שלא יצטברו. אם החופשה מתארכת למספר רב של שבועות, מומלץ להקפיד על גיזום וניקיון הגינה לפני הנסיעה. גינה מוזנחת שלא טופלה תגביר בקרב הפורצים את ההרגשה שמדובר בבית לא מאוכלס. 

ודאו שהפחים מלאים:

פחים ריקים לאורך זמן מהווים סממן נוסף לבית שאינו מאוכלס. אל תתביישו לבקש מאותו גורם שמיניתם כאחראי, לרוקן את האשפה שלו בפח האשפה שלכם. 

אל תדברו על היציאה שלכם לחופש ברשות הרבים:

הקפידו לספר לכמה שפחות אנשים על יציאתכם לחופשה ארוכה, אין לדעת לאוזניים של מי יגיע המידע. גלו זאת רק לגורם שאותו מיניתם כאחראי ובקשו גם ממנו לא לספר שיצאתם לחופשה. השתדלו להימנע מהעלאת תמונות לרשתות החברתיות עד לאחר חזרתכם הביתה. 

מערכת אבטחה:

אין גורם מרתיע יותר לפורצים, מאשר אבטחת הבית במערכות אבטחה מתקדמות ושירותי מוקד. הקפידו להודיע לאנשי המוקד על תאריכי החופשה שלכם ומסרו להם פרטי איש קשר למקרה של פריצה. כך יידעו במוקד האבטחה להגביר את הסיורים סביב ביתכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן