news08.net/ads.txt

רוית האוזר לא התחסנה וחלתה בקורונה: “אני מורידה את החמצן ל-20 שניות ומאבדת הכרה, לכו להתחסן”

רוית האוזר, תושבת רחובות ידועה, עוסקת בתחום החינוך, התנגדה לחיסונים – וחלתה בקורונה. מעל שבועיים היא מאושפזת בבית החולים קפלן, מחוברת לחמצן. מחדרה, וכשהיא מתאמצת מאוד, אמרה האוזר לרפי רשף: “אני מסרבני החיסונים, גם לילדים הבוגרים שלי אמרתי בואו נמתין, נראה מה זה – ולהגיד את האמת חיכיתי לה, אמרתי אני אדבק, אחסוך מעצמי את החיסון, אחלים בבית כמו חברה או שתיים שראיתי. אני ללא מחלות רקע – ואז היא הגיעה, לפני שבועיים תקפה אותי.

“לא דמיינתי… אמרתי ‘לי זה לא יקרה’, אני אשה עטורת אתגרים. אמרתי אני מתחסנת? לא! כל בית הספר שאני עובדת בו – 100 אחוז מחוסנים: סייעות, צוותי הוראה. זה קרה בזמן הסגר. רק כיתה קטנה אחת עבדה, לא הייתי חשופה לאף אחד, אני לא יודעת מאיפה נדבקתי”, הוסיפה האוזר בנשימות כבדות.

עוד סיפרה כי “לא לחצו עלינו בבית הספר להתחסן. המנהלת עשתה את זה בצורה מאוד מכובדת. גם בעירית רחובות לא לוחצים, אבל יש הסבר, יש מידע. אני לא כועסת על עצמי, אני לא כועסת על מי שבוחר לא להתחסן, אני לא בעד להוציא חוק לחסן – אבל אני חושבת שכל צוותי ההוראה הם הסקטור הגדול במדינת ישראל, הם חשופים למאות ילדים, עשרות אנשי צוות ואני קוראת לכם: לכו להתחסן, אתם לא יודעים איך זה יתפוס אתכם. אני – לשירותים לא יכולה ללכת ללא החמצן. אני מורידה את החמצן 20 שניות ואני מאבדת הכרה. לא חשבתי שלי זה יקרה, אין לי מחלות רקע, גשו להתחסן, אישית אני ממליצה: אל תיקחו את הסיכון, אתם בחזית, אתם חשופים, במיוחד סייעות גני ילדים”.

האוזר הוסיפה כי לאחר שנדבקה בני משפחתה התחסנו נגד הנגיף: “בעלי בסיכון והוא מיד התחסן את שני החיסונים, הבת והבן גם כן”. מערכת חדשות אפס שמונה מאחלת לרוית ולכל חולי הקורונה רפואה שלמה וחזרה מהירה לשגרה ולכל מי שטרם התחסן – לכו להתחסן!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן