חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר, רוכב אופנוע, גבר כבן 40 במצב אנוש, תוך כדי פעולות החייאה.
פראמדיק מד"א יששכר וייס וחובשי רפואת חירום שלמה לוי ואבנר בן דוד מיחידת האופנועים של מד"א סיפרו:
"ראינו את האופנוע במרכז הכביש ואת הרוכב שוכב בשול הכביש. סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב, הוא היה ללא דופק וללא נשימה וסבל מחבלה רב מערכתית. התחלנו בביצוע פעולות החייאה תוך כדי שהעלנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש, תוך כדי פעולות החייאה. נהג הרכב נבדק במקום ע"י צוותי מד"א נוספים."
◼️ הצטרפו לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









