news08.net/ads.txt

רחובות זכתה בפרס החינוך המחוזי!

משרד החינוך מקיים בכל שנה את תחרות פרס החינוך בין כל הערים והרשויות בארץ. העיר רחובות הגישה את מועמדותה בתחרות והוזמנה לוועדת שיפוט שהורכבה מ-8 גורמים במשרד החינוך. בדיון הוועדה שהתקיים בשבוע שעבר באמצעות הזום הציגו ראש העיר, רחמים מלול, מ”מ רה”ע מחזיק תיק החינוך זהר בלום ומנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן יחד עם צוות אגף החינוך את העשייה הייחודית והרחבה בתחום החינוך בעיר. היום בצהריים הודיע משרד החינוך כי העיר רחובות נבחרה מבין כל הערים במחוז לזוכה בפרס היוקרתי.

הפרס שהוענק השנה בסימן “חיבורים ויצירה משותפת” הוא בדגש על שיתופי פעולה וחיבורים בתחום החינוך. מערכת החינוך העירונית מובילה שיתופי פעולה רבים כדי לקדם את תחום החינוך בעיר ביניהם – עם הפיקוח מטעם משרד החינוך, הנהגת ההורים העירונית, מכון ויצמן, חברות הייטק ותעשייה בעיר ועוד גורמים נוספים רבים.

מערכת החינוך ברחובות מגוונת ומעניקה מענה מתאים לכל סוגי החינוך וזרמיו: הממלכתי, הדתי, החרדי, הדמוקרטי, האנתרופוסופי והחינוך המיוחד, הן בבתי הספר והם בגנים. הצוותים המקצועיים באגף החינוך מצליחים לתת מענה לכל התלמידים והתלמידות בעיר, מתלמידים מחוננים ומצטיינים ועד לתלמידי הקצה, אותם היא דואגת להעצים ולחזק את כישורי הלמידה שלהם. לצד העלייה הרציפה והמתמדת באחוזי הזכאות לבגרות, אגף החינוך והצוותים המקצועיים פותחים מסגרות חדשות ויוזמים פרויקטים שונים לטובת תלמידי העיר, בניהם פרויקטים בתחומי החדשנות והיזמות במיוחד.

ראש העיר, רחמים מלול: “בעשור האחרון היא עברה שינויים משמעותיים- השיגיות ומצוינות, ערכים ומגוון זרמי חינוך שהפכו אותה לאחת ממערכות החינוך הטובות בישראל. במערכת החינוך שלנו התלמידים הם במרכז, עם שפע הזדמנויות ועם צוותי חינוך מעולים ומסורים. העמדנו את החינוך בראש מעיינינו כי באמצעותו אנו תורמים לעיצוב ובניית דור העתיד. אני מברך את הצוותים החינוכיים באגף החינוך ובכל מוסדות החינוך בעיר- הפרס הוא של כולנו. אני מודה לכולם על העבודה הקשה ומאמין כי נגיע להישגים רבים בהמשך הדרך”.

מ”מ רה”ע, מחזיק תיק החינוך זהר בלום: ״מערכת החינוך העירונית שמה את התלמיד במרכז ונותנת לכל אחד ואחת מהם מעטפת אישית וייחודית באמצעותה הם מגיעים להישגים חסרי תקדים. אני שמח על בחירתה של רחובות לפרס החינוך המחוזי ומקווה שנצליח לקטוף גם את הפרס הארצי. אני רוצה להודות לראש העיר, רחמים מלול על ההשקעה העצומה בתחום החינוך ובתלמידי העיר. כמו כן אני מודה גם לאפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער על העבודה הקשה והמאמצים הרבים לטובת קידום החינוך בעיר ולכל הצוותים החינוכיים בעירייה ובמוסדות החינוך”.

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: “אני גאה ומתרגשת לקבל את פרס החינוך המחוזי מטעם משרד החינוך. מערכת החינוך בעיר מצליחה להגיע להישגים רבים בשנים האחרונות ופרס החינוך המחוזי המוענק לכל בתי הספר בעיר הינו היהלום שבכתר. אני מודה לכל הצוותים החינוכיים והמקצועיים, מנהלי המחלקות, המנהלים והמורים שהם חלק מהותי בהישג הזה. ההשקעה שלהם בילדים ובני הנוער מוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן