news08.net/ads.txt

רחובות: פעולות האכיפה בנושא חיסון נגד כלבת והליכי הערעור

כחלק מפעולות האכיפה של עיריית רחובות, נשלחו בימים אלו הודעות תשלום קנס, לתושבי העיר, אשר על אף ההתראות שנמסרו באמצעי המדיה השונים, לא חיסנו את כלבם כנגד מחלת הכלבת או לא עדכנו כי הכלב לא נמצא עוד ברשותם, כמתחייב על פי החוק.

העירייה מבקשת להבהיר כי תושבים אשר קיבלו קנסות בגין כלבים אשר לא נמצאים עוד ברשותם או שחיסנו את כלבם ולא דיווחו על כך, רשאים להגיש בקשה לביטול דרישת התשלום כמפורט על גבי הדו”ח ותשובות לערעורים יינתנו בשבועות הקרובים.

לפני מספר חודשים פתחה עיריית רחובות במבצע מתוקשר אשר פורסם באמצעי המדיה השונים, לאכיפת חיסון כלבים כנגד מחלת הכלבת, במסגרת אחריותו של השירות הווטרינרי העירוני וכחלק ממילוי חובתה לשמירה על בריאות התושבים ולמניעת התפשטותה של מחלת הכלבת, אשר התגלתה בשנה שעברה באזורים שונים בארץ. בהתאם לכך, נשלחה לפני כשנה, גלוית תזכורת לחיסון הכלב/ה, לתושבי העיר שהופיעו ברישומי העירייה כמי שלא חיסנו את כלבם.

בנוסף, בחודש פברואר נשלחה על ידי המוקד העירוני לכלל בעלי הכלבים הרשומים, הודעתSMS ובה בקשה לעדכון המערכת בדבר סטטוס הכלב/ים הרשום בבעלותם. העיריה הודיעה כי בכוונתה לנקוט בהליכי אכיפה כנגד בעלי הכלבים שלא יחסנו את כלבם ואף להטיל קנסות, בהתאם לחוק. לפני כשבועיים, לאחר עדכון המערכת על פי הדיווחים שהתקבלו, נשלחו הודעות תשלום קנס לכל התושבים המופיעים ברישומים כמי שעדיין לא חיסנו את כלבם. עקב פניות של תושבים אשר קיבלו הודעת קנס, מאחר שלא דיווחו, כמתחייב על פי החוק, כי הכלב לא נמצא עוד ברשותם או כי חוסן באופן פרטי, עיריית רחובות מבקשת להבהיר, כי ניתן להגיש בקשה לביטול הקנס, תוך 30 ימים ממועד קבלת דרישת התשלום.

וטרינר העיר, ד”ר צרפתי

את הבקשות יש להגיש לאגף האכיפה והגבייה באמצעות הדואר האלקטרוני: [email protected] או בפקס 08-9392456 ולציין את שם הפונה, מספר דרישת התשלום, הסיבות לבקשה וצירוף מסמכים רלוונטיים ככל שישנם.  הגורמים המוסמכים ישקלו את הבקשות והחלטות ישלחו למערערים בשבועות הקרובים.

השירות הווטרינרי העירוני בעיריית רחובות קורא לכל בעלי הכלבים לגלות אחריות ולחסן את הכלבים מידי שנה, כנגד מחלת הכלבת, וכן להחזיק את הכלבים בהתאם לדרישות החוק. במידה והכלב אינו נמצא עוד ברשותכם או שאינו עוד בין החיים, יש לעדכן את השירות הווטרינרי העירוני, ובכך להימנע מקנסות בעתיד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן