רחמים מלול ביקר בבית הספר הטכנולוגי עתיד חדש בו אירעה הדקירה

בעקבות מקרה הדקירה עזב ראש העיר רחובות רחמים מלול את הכנס שבו שהה באילת והגיע הבוקר להיפגש עם התלמידים והצוותים החינוכיים בבית הספר בו אירעה הדקירה. מלול שוחח עם התלמידים, הקשיב לתחושות שלהם וחיזק אותם.

ראש העיר רחמים מלול ביקר הבוקר (רביעי) בביה״ס שבו אירעה הדקירה אתמול – “בית הספר הטכנולוגי עתיד חדש”

בעקבות מקרה הדקירה עזב ראש העיר רחמים מלול את הכנס שבו שהה באילת והגיע הבוקר להיפגש עם התלמידים והצוותים החינוכיים בבית הספר בו אירעה הדקירה. מלול שוחח עם התלמידים, הקשיב לתחושות שלהם וחיזק אותם. התלמידים סיפרו לו על שהתרחש אמש אבל הדגישו בפניו כי הם מאוד אוהבים את בית הספר, את המורים והצוותים החינוכיים.

בהמשך הביקור ראש העיר שוחח ארוכות עם מנהל בית הספר והבטיח כי בית הספר והתלמידים ימשיכו לקבל תמיכה מלאה ומעטפת עירונית רחבה ככל הנדרש. הביקור נערך בהמשך לשני מפגשי זום שנערכו אמש בהשתתפות ראש העיר יחד עם מ”מ ומחזיק תיק החינוך זהר בלום וראש מינהל החינוך אפרת צוקרמן, אשר נפגשו לשיחה עם כל הצוותים החינוכיים של בית הספר בו אירעה הדקירה ופגישה נוספת נערכה מול כל מנהלי בתי הספר בעיר.

מאז אירע המקרה מינהל החינוך בעיריית רחובות מעניק סיוע ותמיכה רגשית לתלמידים, המורים וההורים באמצעות המפגשים עם פסיכולוגים של השירות הפסיכולוגי, מפגשים עם קבסי”ם, ייעוץ ושיח רגשי. בהתאם להנחיית ראש העיר רחמים מלול ומ”מ זהר בלום, הבוקר הוקדשו שעות הלימודים בכל בתי הספר לשיח על מניעת אלימות, עידוד לסובלנות ויצירת אקלים חינוכי מיטבי בכל המוסדות בעיר.

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן