רחמים מלול יורה: “אמשיך בע”ה לשרת נאמנה את כל תושבי העיר”

רחמים מלול ראש עיריית רחובות, מפרסם לפני זמן קצר (חמישי) את תגובתו לסערה שחולל באמירותיו בעת ביקורו של בנימין נתניהו ונותן רמז לבאות – לקראת התמודדות לקדנציה נוספת כראש העיר. 

הערב אמר מלול לחדשות 08: “אמשיך בע”ה לשרת נאמנה את כל תושבי העיר בלי שום קשר לדעותיהם הפוליטיות, כפי שנהגתי עד כה”.

במילים אלו למעשה מבהיר מלול למתיימרים לרשת את מקומו – הסגנים זהר בלום ועו”ד יניב מרקוביץ וסגנו לשעבר – יו”ר האופוזיציה מתן דיל – כי בכוונתו להודיע על התמודדות נוספת בחודש נובמבר.

☆☆

כפי שפרסמנו קודם לכן בחדשות 08, ראש עירית רחובות הצליח להרתיח את גורמי השמאל בעיר בהם ממלא מקומו זהר בלום, ד”ר רוני באום ויקי נינסבאום.

“ביום הכיפורים אנחנו צריכים לכפר על עוד חטא אחד – וזהו חטא ממשלת השמאל”, אמר ראש העיר בביקורו של נתניהו בתחילת השבוע, “שתחזור בתשובה כממשלת הימים. רחובות אומרת כן לביבי נתניהו ולא לממשלות השמאל. רחובות תיתן לך גם את המנדט ה-62 וגם את ה-63, הידד הידד לבנימין נתניהו”, הוסיף מלול בחיוך. ביבי היה מרוצה – השמאלנים בעיר רחובות הרבה פחות.

☆☆

“לכל מצחצחי הלשונות והחרבות, פוליטיקאים שונים לא מצאו עיתוי מתאים יותר מאשר מוצאי יום הכיפורים, כדי להפיץ שקרים, ללבות יצרים והכול כדי להשיג מטרות פוליטיות. אני עדיין סבור ש”גניבת” קולות הימין כדי להקים ממשלה עם תומכי טרור היא “חטא” טעון סליחה וכפרה. זו הייתה כוונתי היחידה כשדיברתי בביקורו של יו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו” הסביר הערב מלוח.

“אמירתי כוונה לתופעה הלא דמוקרטית הנ”ל ללא כל כוונה לפגוע באופן הצבעתו הדמוקרטית של תושב כזה או אחר. הכול יודעים שמאז שנבחרתי לראשות העיר, אני משרת נאמנה את כל המגזרים ואת כל תושבי העיר בצורה שוויונית ללא העדפת מגזר אחד על פני רעהו.
מעולם לא בדקתי בציציותיהם הפוליטיות של התושבים אותם אני משרת, כבר שנים רבות אני גאה על כך שאני מצליח להוביל את אוכלוסיית העיר על כל גווניה לשיח מכבד ומכובד ולחיים חברתיים הרמוניים על אף חילוקי דעות נורמליים בין איש לרעהו.

צר לי על פוליטיקאים שרוממות הדמוקרטיה בגרונם אך עטים על כל הזדמנות כדי לסתום פיות ולסלף כוונות. לכל אלה הדורשים ממני לחזור בי – אנא פנו קודם לראש ממשלת השינוי מר יאיר לפיד, שיחזור בו ויתנצל על אמירותיו הבוטות כלפיי וכלפי עוד מיליוני אזרחים במדינתנו, כגון “חארות”, “צאצאיו של יגאל אמיר”, “כוחות האופל” ועוד, או על אמירה ממשלתית “להטעין אותי על מריצה ולזרוק אותי לזבל”, או על האיום מיו”ר סיעת מרצ בממשלה “יא חתיכת בהמה גזענית לך מפה לפני שנטפל בך כמו שטיפלנו בפשיסטים המקוריים”.

לא שמעתי ולא ראיתי את כל אותם יפי הנפש הדורשים בי שאחזור מאמירותיי שסולפה על ידם – שהתבטאו נגד האמירות הנ”ל. אמשיך בע”ה לשרת נאמנה את כל תושבי העיר בלי שום קשר לדעותיהם הפוליטיות, כפי שנהגתי עד כה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן