news08.net/ads.txt

רחמים מלול: “מנהיג אמיתי חייב לדעת להמציא את עצמו מחדש”

ראש עיריית רחובות רחמים מלול, מעניק תובנות חדשות בפוסט השבועי שהוא מפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, ומשליך את הפרשה לנושאים היומיומיים כפי שהוא חווה אותם.

“מנהיג אמיתי חייב לדעת להמציא את עצמו מחדש”, ציין היום (שישי) מלול וסיקרן את העוקבים אחריו. מלול מפרש כי “בערוב ימיו משה מהווה דוגמא מאלפת לכך. אחרי ששחרר את בני ישראל, חולל ניסים, הוביל אותם במדבר, התפלל עבורם ושפט אותם, הוא מגיע לסיום תפקידו ההיסטורי, לפני כניסתם לארץ. במקום להתעצב על כך שלא יסיים את המלאכה – הוא ממציא את עצמו מחדש ומשנה פאזה: ספר דברים הוא למעשה אסופה של דברים שנשא משה בפני בני ישראל בטרם כניסתם למצרים. לא מדובר בנאום סתמי. משה עושה את כל מה שביכולתו כדי להעניק את ההשראה והחזון לדור הבא. הוא סוקר את עברם, חוזר על המצוות הקיימות, מזכיר מצוות חדשות ומדבר על עתידם. הוא מחדש את הברית בינם לבין אלוקים ומעניק להם מחוכמתו וניסיונו. משה מתגלה במלוא הדרו כמנהיג בעל השפעה ולא רק כוח. כמחנך וכמורה, שדבריו ומורשתו יהדהדו עוד דורות ארוכים גם אחר כך”.

מלול השליך את הדברים לנושא החינוך בעיר. “להבדיל, גם אנחנו שואפים שכל מורה ברחובות יהיה מנהיג בכיתה שלו. כזה אשר משפיע עליהם באמצעות הדוגמא האישית ולא בכפייה. בימים אלה נולד ברחובות בית ספר חדש, ממלכתי דתי עם מסלול דמוקרטי ייחודי. אתמול הנחנו את המבנים שישמשו את התלמידים בבית הספר הצומח ובשבועות הקרובים נמשיך לטפח ולהשקיע בו עד לבוא התלמידים”.

אגב, ניתן להשליך את הדברים של מלול גם עליו. ראש העיר סופג וסופג וסופג מאנשים שלא מסוגלים לקבל את היותו ראש העיר (וכולם יודעים הרי במי מדובר) – ולמרות ניסיונות לחבל בעבודתו, להמעיט בערכו ולהחליש את כוחו – הוא ממציא את עצמו ומשנה פאזה, כל יום מחדש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן