news08.net/ads.txt

רחמים מלול: ״יהיו עוד בדיקות אבל זה לא מספיק״

בהמשך לפגישה שזומנה היום בזום ע״י ראש העיר רחמים מלול וממלא מקומו, והצגת דרישותיהם ממשרד הבריאות: אמש התקבלה החלטת המשרד לפיה ביום א׳ ייערכו בדיקות חוזרות לכל המורים בביה״ס נבון , ולכל הילדים שנכנסו לבידוד.

כמו כן תיערכנה בדיקות לכל בני המשפחות של הילדים בבידוד.  משרד הבריאות החליט גם כי יערוך ניטור פעיל של כל ההיעדרויות במוסדות החינוך בשכונה, בכל מקרה של היעדרות תיבדק הסיבה .
ראש העיר רחמים מלול וממלא מקומו זוהר בלום הביעו סיפוק מכך שהמאבק לביצוע בדיקות נרחבות הצליח , אולם עדיין לא התקבלו כל דרישותיהם לביצוע בדיקות לכל הילדים שהיו בביה״ס כ-300 ילדי כיתות א-ג, שייתכן ונחשפו בצורה כזו או אחרת לנשאי הנגיף.

כעת נודע כי ילד בגיל הרך, (אחיה של אחת התלמידות בבי״ס נבון שנמצאה חיובית ) נמצא חיובי בבדיקה לגילוי נגיף הקורונה. הילד ביקר בגן פרטי.  בהתאם להנחיות משרד הבריאות, 18 ילדים שביקרו בגן מאז נפתח מחדש ו3 אנשי צוות נכנסים לבידוד החל מיום שישי האחרון, ועד ליום 29.5 .
הורי ילדי הגן קיבלו הודעה מתאימה.

ראש העיר רחמים מלול: ״יהיו עוד בדיקות- אבל זה לא מספיק. בהמשך לישיבה שזימנתי היום באמצעות הזום, והצגת
דרישותינו לביצוע בדיקות נוספות לתושבי שכונת רחוסות ההולנדית, הלילה הודיעו לנו על החלטת המשרד לפיה ביום א׳ ייערכו בדיקות חוזרות לכל המורים בביה״ס נבון , ולכל הילדים שנכנסו לבידוד.
כמו כן תיערכנה בדיקות לכל בני המשפחות של הילדים בבידוד.
משרד הבריאות החליט גם כי יערוך ניטור פעיל של כל ההיעדרויות במוסדות החינוך בשכונה, בכל מקרה של היעדרות תיבדק הסיבה .
אני שבע רצון מכך שדרישותינו לביצוע בדיקות נרחבות התקבלו- אבל זה לא מספיק. צריך לבצע בדיקות לכל הילדים שהיו בביהס – כ300 ילדי כיתות א-ג, שייתכן ונחשפו בצורה כזו או אחרת לנשאי הנגיף. ולא רק ל87 התלמידים שנכנסו לבידוד.
כעת נודע לנו גם כי ילד בגיל הרך נמצא חיובי בבדיקה לגילוי נגיף הקורונה. ילדי הגן ואנשי הצוות נכנסו לבידוד״.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן