news08.net/ads.txt

ריגשתם!!! מאות מתושבי גן יבנה נחלצו לטובת האם שנקלעה למצב כלכלי קשה

בשעה שמשבר הקורונה פוגעת כלכלית ברחבי המדינה – תושבי גן יבנה גילו היום (ובכלל) ערבות הדדית יוצאת דופן! לאחר פרסום הכתבה בחדשות 08 על אם מגן יבנה אשר זקוקה נואשות לטיטולים ומטרנה לילדה הקטנה ושאר מצרכים בסיסיים לבית, ההיענות בקרב ציבור התושבים – הייתה רבה מן הצפוי! במערכת החדשות מנצלים את הפלטפורמה כדי לומר לכם – שאפו גדול!! 

 

פניות רבות הגיעו אל מערכת חדשות 08 והרב שניאור קורנט – שליח הרבי ומנהל בית חב”ד בגן יבנה, מאנשים שביקשו לעזור, לסייע ולקחת חלק בתמיכה הכלכלית של המשפחה, הן בתרומה כספית והן בקניות מצרכים בסיסיים, שפשוט פתחו את ליבם וכיסם ונרתמו לטובת העניין.

“על כל הודעה שאני מקבל אני פשוט מוריד דמעה מהתרגשות, זה לא ברור מאליו ההתגייסות והנתינה למען האחר”, סיפר בהתרגשות הרב שניאור קורנט. “איזה אהבת ישראל ואחדות מיוחדת יש כאן לתושבים. זה מסוג הדברים שרואים בעיקר בזמנים לא פשוטים, כמו עכשיו, בזמן הקורונה ועוד יותר בזמן שיש סגר במדינה, שאנשים מתגייסים לטובת הזולת. ממש מרגש!”.

“אני מודה מקרב לב תודה לברק מ’מכולת יונית’ ודודו מ’מכולת אוראל’ בשכונת מכבים שמסייעים בחלוקת האוכל למשפחות וכמובן לתושבים היקרים שתרמו מכל הלב”.  עוד הוסיף: “כל הורה בישראל יודע כמה כספים צריך בכדי להאכיל משפחה שלימה, בעלויות גבוהות בכל חודש ולצערנו עקב המצב, יש משפחות שלא מצליחות לכסות דבר בסיסי כגון אוכל לכל המשפחה. בית חב”ד מלווה את המשפחה הזו תקופה ארוכה ומסייע ככל שניתן, זאת במסגרת הפרוייקט של “סלי מזון” למשפחות מעוטי יכולת בכל מהלך השנה ובפרט בחגים. בעזרת משפחות נדיבות שפותחות את ליבם וכיסם ותורמים לדבר מיוחד זה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן