news08.net/ads.txt

נהג מונית פגע ב-2 סוסים בכביש 4 סמוך לגן יבנה; 2 פצועים – באורח קל ובינוני, אחד הסוסים נהרג

בשעה 22:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב לכיש על רכב שפגע ב-2 סוסים בכביש 4 סמוך לגן יבנה. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים במקום טיפול רפואי לגבר כבן 40 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית ואישה כבת 30 במצב קל.

פרמדיק וחובשים באיחוד הצלה סניף אשדוד העניקו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לנהג המונית כבן 50 שנפצע באורח בינוני עד קשה (שעדיין לכוד במונית וצוותי כיבוי פועלים לחילוצו) ולאשה כבת 30 שנפצעה באורח קל.

בני מנלה חובש באיחוד הצלה מדווח מהזירה כי אחד הסוסים שנפצע קשות ברגלו טופל ע”י פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה אדם זילברברג (חסם עורקים וחבישה) וצוות וטרינרי הוזעקו למקום. כמו כן אחד הסוסים נהרג במקום עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל.

פראמדיק מד”א רועי פולק והחובשים בן טטרו וליאור לוי שנתקלו בתאונה סיפרו: “היינו בדרכנו בנסיעה באמבולנס המשאלות של מד”א כשלפתע התנועה על הכביש נעצרה, ירדנו לשולים ועקפנו את הפקק שנוצר וראינו סוס שוכב על הכביש ובסמוך אליו רכב עם פגיעות קשות בחלקו הקדמי וסוס נוסף מתהלך. דיווחנו מיד למוקד מד”א על התאונה וביצענו סריקה ראשונית של הזירה, אישה כבת 30 התהלכה במקום כשהיא סובלת מחבלה בראשה ונהג הרכב, גבר כבן 60 נלכד במושב הנהג, הענקנו להם טיפול רפואי בשטח תוך כדי שהכבאים מחלצים את הנהג שסבל מפגיעה רב מערכתית והם פונו במצב בינוני וקל לבי”ח אסותא באשדוד”.

צילום: דוברות מד”א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן