רמי מדהלה מזגזג ובוגד – בראש העיר רחמים מלול

מביך: יו”ר ועד העובדים בגד בראש העיר לאחר שהצהיר בתמיכתו | ראש העיר בתגובה: הכרת הטוב תנצח את העסקנות והתככנות וביחד נשמור העיר שלנו, כי אין לנו עיר אחרת

הבחירות ברחובות נוראיות, עברו כל טעם טוב, נגועות בהאשמות הדדיות בין קבוצות המועמדים הליברליים זהר בלום ויניב מרקוביץ’, ואף חצו את הקו האדום בעידוד מקורבים ובחסות מודעות מזעזעות שבאמת מותירים טעם מסריח ודי חושפות את הפרצופים האמיתיים..

מרקוביץ’ לא מתרגש. הקהל שלו נאמן, התושבים שופטים את עשייתו המבורכת בחמש השנים האחרונות והוא בהחלט שולט ברשתות. בגזרה של בלום קיימת שליטה יחצנית מדוייקת.

אבל החרפה הגדולה ביותר היא הזיגזג של י”ור ועד העובדים רמי מדהלה שמצטייר כבוגד הגדול בבחירות האלה. שוב בגידה יא רמי? עד מתי?

מדהלה מצטייר במאני טיים כאדם לא ישר, לא אמין ולא נאמן. לפני מספר חודשים הודיע מדהלה, שבעבר היה לו כוח נכבד והיום לא שווה יותר מידי, כי בניגוד לשמועות יתמוך בראש העיר המכהן רחמים מלול. ברשומה ארוכה הוא ציין:

לאור שמועות ולחשושים רציתי להבהיר ולעדכן כי אני תומך בכל הכח בראש העיר רחמים מלול לראשות העיר. לראש העיר רחמים מלול יש זכויות רבות במצבה של העיר שלנו – שרבים שוכחים מה היה מצבה לפני תקופתו. ראש העיר פעל ופועל למען העובדים ולמען התושבים יום ולילה ויש לי הכרת הטוב אליו. אין ראוי ממנו להמשיך ולהוביל את העיר קדימה.

עברו מספר חודשים, מדהלה לכאורה לא קיבל את מבוקשו (מלול ידוע כאחד שלא ניתן לסחוט אותו, אגב..) – ושעות ספורות לפני פתיחת הקלפיות הודיע על תמיכתו במתן דיל, סגן ראש העיר לשעבר ויור האופוזיציה.

במחנה של מלול לא הופתעו מההתנהלות של האיש שפעמים רבות היה רודף אחרי מלול כזנב סנאי. “זה רמי”, אמרו, “אנחנו צריכים לסמוך רק עלינו, על הקהל האמין והנאמן  שיודע מה רחמים עשה בעיר הזאת, מה הוא נותן לתושבים האלה ויהיה עצוב מאוד לראות שהוא מוחלף בשל גחמות אישיות. רחמים הוא ראש עיר עם קבלות”

גורם נוסף המעורה היטב במערכת הפוליטית אמר: “רמי מדהלה והשותפים שלו בגדו במלול. מדהלה קיבל הכל מרחמים אבל ברגע שרחמים שם לו ברקס – הוא עבר צד. פתאום מלול לא טוב? על איזה הכרת הטוב הוא מדבר? איפה הזכויות של ראש העיר? גם הוא כנראה שכח איפה הייתה רחובות לפני עידן מלול וכעת. האינטרסנטים אולי שוכחים אבל התושבים לא טיפשים והם חייבים להשאיר את מלול בראש ההנהגה”.

אגב,הפוסט המדובר הוסר מהרשת. כנראה מדהלה ויועציו הסיקו שלא הספקנו לצלם מסך. הנה הוא לפניכם:

התגובה של מלול לא איחרה לבוא. הוא משדר אופטימיות ומאמין בניצחונו.

“תושבות ותושבים יקרים, כולנו נתאחד ביחד ונוכיח לכולם שהערכים ינצחו את הפוליטיקה! הכרת הטוב תנצח את העסקנות והתככנות וביחד נשמור העיר שלנו, כי אין לנו עיר אחרת”.

ייתכן שזו תמונה של ‏‏אדם אחד‏ ו‏טקסט שאומר '‏הטוב הכרת טוב! הכי בערכים בוחרים מלול רחמים מצביעים אחדות מלול רחמים ראשות בו יחד רחמים בראשות אחדות מלול מלול רחמים העיר לראשות f‏'‏‏

*דעה אישית

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן