news08.net/ads.txt

רמלה: בעל חנות בגדים מוכר פירות וירקות – כדי שיוכל לפתוח: “אמרו לי שככה זה בסדר”

אחרי שקיבל דוח של אלפי שקלים כי פתח את העסק שלו בניגוד להנחיות במתחם השוק ברמלה, החליט היום (רביעי) יעקב מצלוואי לשים פירות וירקות בכניסה לחנות הבגדים שלו – ובכך להפוך את העסק לחיוני. כששאלנו אותו אם הוא לא מפחד מדוח נוסף הוא אמר: “באו שוטרים ופיקוח עירוני ואמרו לי שככה זה בסדר”.

 

בסרטון ששלח ל-mako, מספר מצלאווי כי לפני יומיים הוא קיבל דוח של 5,000 שקל מהפיקוח העירוני ברמלה, בגלל שפתח את החנות שלו בניגוד להנחיות. משרד הבריאות הגדיר כי בזמן סגר רק עסקים חיוניים רשאים לפתוח (חנויות מזון, אופטיקה, בתי מרקחת ועוד) בעוד עסקים ומקומות המשרתים את הציבור כגון מסחר, מסעדות וכו’ – יישארו סגורים.

מצלוואי הבין את ההנחיות והלך עם חבר לספוג השראה מכמה רשתות סופרים, שם הוא שם לב שמוכרים בהן גם בגדים וגם מזון. בתוך כך, הוא החליט למכור גם תפוחי אדמה, בטטות ופירות ובכך להתיר בעצם את אישור הפתיחה של חנות הבגדים שלו. כאמור, היום הגיעו הפקחים ואכן אישרו לו לפתוח את החנות ללא שום בעיה.

“פתחתי שילוב, ראיתי ב”אושר עד” ו-“רמי לוי” שהם מוכרים תחתונים, בגדים, עציצים, הכל. החלטתי לפתוח גם, “אושר לוי”, סתם זה השם שנתתי ושמתי ירקות ופירות”, סיפר מצלוואי. “אני לא פוחד לקבל דוח, היו פה שיטור ופיקוח ואמרו לי שככה זה בסדר, מותר לי ככה. אם אני מוכר מוצרי מזון אז מותר לי. היום, חוץ מחנויות הביגוד בשוק, כולם פתחו, 95%”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן