news08.net/ads.txt

רמלה: זוג כלבים ננעל בשגגה ברכב וחולץ בשלום על ידי כונני ידידים לאחר מאמצים ועם הרבה נחישות

היום (ראשון) התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות שני כלבים שננעלו בשגגה ברכב לעיני בעליהם ברחוב שמשון הגיבור ברמלה. אברהם ארנון ואור כהן, כונני מרחב שפלה, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, בסבלנות ובנחישות, חילצו אברהם ואור את הכלבים בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

אברהם סיפר: “מדובר על רכב מדגם כזה שהנעילה בו היא נעילת ואקום, כלומר אין דרך לפתוח את הרכב מבפנים אלא באמצעות המפתח עצמו. שלט הרכב היה במיקום קשה והיה מאתגר מאוד להגיע אליו. עבדנו, אור ואני, פרק זמן ארוך מאוד על מנת לשלוף אותו החוצה. כל משך פעולות הפתיחה היינו בקשר עין עם הכלבים על מנת לוודא כי הם בסדר וכי הם בהכרה ומגיבים. מזג האוויר שהיה יחסית נעים איפשר לנו להמשיך ולנסות. כמאמר הפתגם ‘יגעת ומצאת תאמין’, בסופו של דבר הצלחנו ללחוץ עם המוט על השלט, לפתוח את הרכב, ולחלץ את הכלבים החמודים מתוכו. הם קפצו עלינו בשמחה והתלהבות”.

בארגון ידידים שבים וקוראים לאזרחים שלא להשאיר חסרי ישע ברכב לבד גם לא לרגע מחשש לנעילה. (צילום: ידידים)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן