רמלה: זוכרים את כולם

רמלה התייחדה עם זכר הנופלים: 186 חללי בני העיר רמלה, חללי צה”ל וחללי פעולות האיבה והטרור

מאות משפחות שכולות ותושבי רמלה השתתפו בטקס המרכזי ל-186 חללי בני העיר רמלה, חללי צה”ל וחללי פעולות האיבה והטרור. ראש העיר מיכאל וידל: ניצחון גבורת הרוח היהודית, הוא ניצחון יקירכם חיילי צה”ל, אנשי כוחות הביטחון והמשטרה, ילדכם שנלחמו על הבית, יקירכם שנפלו בקרב, באמונים, בדרכים ובמשימות שהשתיקה יפה להם.”

מאות משפחות שכולות ותושבי רמלה השתתפו בטקס המרכזי לערב יום הזיכרון לחללי בני העיר רמלה, חללי צה”ל ונפגעי פעולות האיבה והטרור, שהתקיים השבוע ברחבת אנדרטת בית “יד לבנים” במוזיאון רמלה.

הטקס נערך במעמד משפחות שכולות, רב העיר הרב יחיאל אבוחצירא שליט”א, ראש העיר רמלה מיכאל וידל ורעייתו אירית, שנשא דברים לזכר 186 הנופלים בני העיר רמלה. כן השתתפו בעצרת סגני רה”ע מאור אשש, אברהם דז’ורייב, חברי מועצה, נציגי צה”ל והמשטרה, רבנים, תושבים ומנהלי המנגנון העירוני.

ראש העיר מיכאל וידל:

“חללי מערכות ישראל הינם לוחמים גיבורים ואמיצים, שחרפו את נפשם למות על-מנת שאנו, כולנו, נוכל להמשיך לחיות בשלום ובביטחון כאן על אדמת מדינת ישראל. נזכור ולא נשכח את לחימתם הנחושה, את דבקותם במטרה, את אומץ ליבם ותעצומות הנפש שלהם, את שמותיהם, את פניהם, את סיפור חייהם.”

עוד נשאו דברים יו”ר יד לבנים רמלה מר סימו אברהמי, שהעלה את זכר הנופלים ואמר, כי הוא גאה לחיות בעיר שפועלת ומנציחה כל העת את בניה גיבורי ישראל שמסרו נפשם למען ביטחון ישראל.

בסיום הטקס הונחו זרי פרחים. על החלק האומנותי ניצחו הרכב ווקאלי רמלה בנגינה וליווי של שמוליק נויפלד. את הטקס הפיקו אגף ספורט ואירועים בעיריית רמלה ומחלקת תרבות בשיתוף מחלקות העירייה.

 

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה 2 בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן