שוטרי הסיור של תחנת רמת גן- בני ברק עצרו נהג שברשותו חומרים החשודים כסם.
במהלך אכיפת תנועה והסברה שביצעו שוטרי הסיור של תחנת רמת גן- בני ברק אתמול בבוקר ברח' ז'בוטינסקי ברמת גן, בעת בדיקת הנהג הריחו השוטרים ריח חריף של חומר החשוד כסם שבקע מהרכב.
השוטרים ערכו חיפוש ותפסו שקיות עם חומר החשוד כסם מסוג קנאביס במשקל של כ-300 גרם וכסף מזומן בסך 1,170 ש"ח.
החשוד (48, בת- ים) נעצר לחקירה בתחנת רמת גן- בני ברק שבסיומה שוחרר בתנאים מגבילים, ובניהם מעצר בית. החקירה נמשכת.
◼️ הצטרפו לחדשות רמת גן והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









