רעידת אדמה בעוצמה של 4.4 הורגשה ברחובות ורמלה – תושבים מדווחים: “כל הרהיטים זזו, המיטה רעדה”

תושבים ברחובות וברמלה מדווחים הערב (רביעי) כי חשו את רעידת האדמה שהתרחשה בסביבות השעה שמונה, ולאחר מכן התבררה כי עוצמתה בסולם 4.4. “כל הרהיטים זזו, המיטה רעדה, הילדים נבהלו מאוד”, סיפרה תושבת שכונת המדע. תושבים נוספים בשכונה הממוקמת במזרח רחובות דיווחו למערכת חדשות אפס שמונה כי הרגישו את הרעידה בעוצמה גבוהה.

לפי המכון הגיאופיסי, הרעש פקד את ישראל בשעה 19:53. מוקד הרעש היה 200 קילומטרים מערבית לחופי ישראל. קובי, תושב רחובות, סיפר ל-YNET: “הרגשתי שכל הבית רועד, והתקשרתי לנכדים שלי לוודא שהכול בסדר. מההתחלה חשבתי שזה רעידת אדמה, לא נכנסתי לממ”ד כי אין לי כזה בדירה, אחרי שתיים-שלוש שניות זה עבר”.

במהלך היום הועבר מסרון לפיו גדול הדור, הרב חיים קנייבסקי שליט”א, מזהיר מפני אסון שחלילה יכול לקרות בכל ישובי הארץ, עקב תחרות האירווזיון הנוראית, שתגרום לחילולי שבת גדולים וחילול השם בשבת הקרובה ל”ע. “בשבת הקרובה, נקבל על עצמנו להכניס שבת 10 דקות מוקדם יותר, ומי שיכולה תרבה בתפילה, קריאת תהילים ולימוד הלכות שבת ובע”ה נזכה להגדיל שם שמיים ולבטל גזרות רעות ולהחיש גאולתינו”, נכתב במסרון. הערב אמרה תושבת העיר: “והמכה לא איחרה להגיע – ולראייה רעידת האדמה”. ראוי לציין כי לא ידוע על נפגעים ברכוש או בנפש בעקבות רעידת האדמה הזו.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן