news08.net/ads.txt

רפי אברג’יל מונה למנהל מתנ”ס גן יבנה

וועדת הבחירה של המועצה המקומית גן יבנה החליטה על מינויו של רפי אברג’יל (56), כמנהל מתנ”ס גן יבנה הנכנס.

המועצה המקומית גן יבנה מודיעה על בחירתו של רפי אברג’יל (56) לתפקיד מנהל מתנ”ס גן יבנה. צפוי להיכנס לתפקידו במהלך חודש ספטמבר לאחר חפיפה. המינוי אושר על ידי וועדת הבחירה שגובשה על ידי הנהלת המתנ”ס ברוב קולות.

רפי אברג’יל (56), נשוי ואב לארבעה, נבחר לכהן כמנהל מתנ”ס גן יבנה, לאחר שנמצא המתאים ביותר על ידי וועדת הבחירה. אברג’ל, בעל ניסיון של 17 שנים בניהול מתנ”סים וניהול תחומי תרבות, נוער, קהילה וספורט, הנו בוגר תואר ראשון במדיניות ומנהל ציבורי ובעל הסמכות לניהול מתנ”סים.  במסגרת תפקידיו האחרונים שימש, בין היתר, כמנהל מתנ”ס ירוחם וכמנהל אגף התרבות בעיריית ירוחם. בתפקידו זה ניהל צוות המונה 140 עובדים, גייס משאבים, יצר שותפויות, הטמיע תהליכי עומק במתנ”ס על פי תכנית אסטרטגית, זכה בתואר מנהל מצטיין מטעם החברה למתנ”סים והוביל את מתנ”ס ירוחם ליציבות לאורך שנים רבות.   

מנהל המתנ”ס הנכנס, רפי אברג’יל: “אני רוצה להודות לחברי הנהלת המתנ”ס ולראש המועצה על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את המרכז הקהילתי. אני נרגש להצטרף לקהילת גן יבנה ומרגיש כמו ביומי הראשון כמנהל מתנ”ס. דלתי פתוחה עבורכם ויחד עם ההנהלה, הצוות ואיתכם התושבים נמשיך לצעוד קדימה ולהוביל את גן יבנה למחוזות נפלאים. בגישתי אני רואה בקהילה ובתושבים חלק בלתי נפרד מהכוחות שמניעים ומעצבים את פעילותו של המרכז הקהילתי וכשותפים מלאים בהעשרת החיים בקהילה בפן החברתי, תרבותי והחינוכי. יחד נעשה ונצליח”. 

ראש המועצה ויו”ר הנהלת המתנ”ס, דרור אהרון: “בשמי ובשם תושבי גן יבנה אני רוצה להודות לישראל דיאמנט על ההשקעה והעשייה הרבה שלו למען קידום חיי התרבות והקהילה ביישוב במהלך התקופה האחרונה ולאחל הצלחה גדולה בתפקיד לרפי אברג’יל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן