רצים לזכרם: תלמידי תיכון בן צבי בקריית אונו

המרוץ המסורתי הוקדש השנה לזכרם של חללי העיר ובוגרי התיכון מטבח השבעה באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל

כ-600 תלמידים משכבת י”ב בתיכון בן צבי השתתפו במרוץ “רצים לזכרם”. המרוץ המסורתי הוקדש השנה לזכרם של חללי העיר ובוגרי התיכון מטבח השבעה באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל.

את המרוץ פתחה בדברים מרגשים סיגל חליפה אמה של גאיה חליפה ז”ל ומיד אחריה אמרה מיכל רוזנשיין ראש העיר לתלמידי ותלמידות התיכון: “הכאב, האובדן והעצב קשים וכולנו עדיין מתקשים לעכל את התקופה האחרונה. אבל לראות את כולכם פה ממש על סף הגיוס לצה”ל, זה מרגש ומעצים. תודה לכם משפחת תיכון בן צבי על החיבוק הגדול שאתם מעניקים למשפחות הנופלים והנופלות הנרצחים והנרצחות”

המרוץ  יצא לדרך עם המקצה הקרבי שכלל ריצה של 2,000 מטרים, לאחר מכן ריצה עם נשיאת אלונקות ומסלול מכשולים: זחילה, ריצה בין צמיגים, נשיאת משקל וקליעה למטרה.

המקצה העממי התחרותי כלל ריצה של 2,000 מטרים וטיפוס מדרגות.

בסיום הוענקו גביעים וחולקו תעודות הוקרה על ידי המשפחות השכולות – משפחתה של גאיה חליפה ז”ל, משפחתו של סגן יואב מלייב ז”ל, משפחתה של דורין אטיאס ז”ל ומשפחתו של שלומי סבידיה ז”ל.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן