news08.net/ads.txt

רשת הסופרים ויקטורי חילקה בשבוע האחרון כ-500 אלף שקלים ללקוחותיה

רשת הסופרים ויקטורי, שחלק מסניפיה בגן יבנה וגדרה, חילקה בשבוע האחרון כ-500 אלף שקלים ללקוחותיה הנאמנים, בשיתוף פעולה עם חברת ישראכרט.

את הכספים קיבלו למעלה מ-2,000 לקוחות מועדון האשראי של הרשת, שהיו זכאים להטבה. בבסיס חלוקת הכספים עומדת התחייבות הרשת להחזיר לכל חבר מועדון בסוף כל רבעון זיכוי על סך 200 שקלים כנגד רכישות בגובה 4500 שקלים במהלך הרבעון החולף, המשקפים 1500 שקלים בחודש. לצורך ההמחשה, סל הקניות הממוצע למשק בית בישראל הוא 400 ₪ בשבוע. החזר זה משקף 4.5% הנחה על כל הרכישות.

בנוסף להטבה זו, המצטרפים למועדון כרטיסי האשראי של הרשת, מקבלים 130 שקלים המורכבים מ-50 שקלים מתנה לרכישות ברשת ויקטורי במעמד ההצטרפות, ו-80 שקלים זיכוי ברשת לאחר ביצוע עסקה/אות בסך 500 שקלים ומעלה.

מרשת ויקטורי נמסר כי הצפי לשנת 2019 הוא להגיע ל-50 אלף מחזיקי כרטיס אשראי ויקטורי. עוד ייהנו, המשלמים באשראי, ממבצעי cash back בנוסף למבצעי העומק הקיימים ברשת עבור מחזיקי אשראי ויקטורי.

למעשה, מניתוח סלי הקניות של חברי האשראי, עולה כי לקוחות כרטיס אשראי של ויקטורי נהנים מכ-10% הנחה ממוצעת בכל קניה, בהתאם לתמהיל הקניה של הלקוח. עוד עולה מאותו מחקר שביצעה הרשת כי הפער בין ההנחה שמקבל לקוח מזדמן לבין לקוח אשראי, עומד החודש על 12% ואילו מול חברי מועדון הלקוח הפער עומד על 8%.

לדברי אייל רביד, מנכ”ל הרשת: “בסוף הרבעון השני של שנת 2017 דיווחנו על סיום ההתקשרות עם מועדוני האשראי הגדולים כגון הוט, מפתח דיסקונט ומשקר. למעשה, הפכנו את הפירמידה ויצרנו לצרכנים הצעת ערך משמעותית יותר, שבאה לידי ביטוי בהנחה גדולה יותר מזאת של מועדונים אלו”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן