news08.net/ads.txt

רשת חוויות רחובות גרפה הישגים מרשימים ו-17 מדליות באליפות ישראל בשיטת דניס הישרדות

רשת חוויות רחובות גרפה הישגים מרשימים ו-17 מדליות באליפות ישראל בשיטת דניס הישרדות ג’יוג’יטס, אשר התקיימה לאחרונה (דצמבר) בהרצליה, בהשתתפות כ- 650 מתאמנים מכל רחבי הארץ, מגיל 4 ועד גילאי בוגרים, אשר חולקו על פי קטגוריות גיל, דרגה ומשקל. 

אלרואי אסרף מנכ”ל רשת חוויות, בירך את הזוכים, ואמר כי: “רשת חוויות מובילה ברמה הארצית בענף דניס הישרדות, ואנחנו מברכים על עוד שורה של הישגים מרשימים בתחרות, ובעיקר על הדרך- ההתמדה, המקצועיות והערכים החינוכיים שמקנה המועדון למתאמנות ולמתאמנים. הרשת תמשיך להשקיע בחינוך לספורט תחרותי ועממי לכל הגילאים, עם מיטב המאמנים ולייצג את העיר רחובות בזירה הארצית”.

בית הספר ל”דניס הישרדות” רחובות, פועל במרכז קהילתי חוויות שוויץ המדע ובמרכזי רשת חוויות, בהובלת מאסטר אריק לירם עבדוש, שסיפר כי: “בחודשיים האחרונים הקמנו נבחרת אשר מנתה כ-30 מתמודדים בליווי צמוד של המדריך טל בן עטיה, אלוף ישראל מספר פעמים. הנבחרת הורכבה מבנים ומבנות בגילאי  ילדים, נוער ובוגרים. בכל אחת משלוש הקטגוריות נבחרת זו הגיעה להישגים מרשימים באליפות וגרפה מדליות זהב, כסף וארד. בסך הכל מעל למחצית ממשתתפי הנבחרת גרפו מדליות. התחרות נותנת למתאמנים את הבמה להפגין את הכישורים והיכולות שלהם, וזו פלטפורמה גם עבור ההורים שזוכים לתת לילדים את הפרגון וההערכה על ההתמדה וההשקעה שלהם באימונים לאורך השנה. אני אישית כמאמן כל כך גאה בהם”. 

 17 זוכי המדליות של הנבחרת- 

קטגורית ילדים- מדלית זהב: אלעד מנג’ם, דן מנג’ם, לירון אופשטיין, אנג’ליקה קוסטליאניץ (בנות), אגוז פוקס כהנא. מדלית כסף: שי ניב (בנות), לירן ברזילי. מדלית ארד: אנג’לי לורייב (בנות), מילי ארז (בנות), איתן קפלון, אביב פולנסקי, ניתאי אשכנזי, אביגיל כהן (בנות). קטגורית נוער- מדלית זהב: אילי פטרומיליו, אילי גוזלן. מדלית כסף: גור טודר. קטגורית בוגרים- מדלית זהב: דביר מנחם. 

אוסנת לוי, מנהלת המרכז הקהילתי חוויות שוויץ המדע, ציינה כי: “אליפות זו מהווה נקודת שיא חזקה ומשמעותית לפעילות המקצועית שנעשית כאן לאורך שנה שלמה תחת ניהולו של אריק. לאריק ולבית הספר לדניס הישרדות יש מקום גדול כאן במרכז והיה מרגש לשמוע על זכייתם של המשתתפים במדליות. זו גאווה גדולה עבורנו”.

מועדון דניס הישרדות רחובות מונה מעל כ- 600 משתתפים פעילים בכל רשת חוויות, בקבוצות בטווחי גילאים שונים, החל מגיל 4 ועד לקבוצות של בוגרים (גיל 30 ומעלה), לרבות קבוצה להגנה עצמית של נערות ושילוב של ילדים עם צרכים מיוחדים בקבוצות השונות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן