שוטרי תחנת רמלה פתחו לפני כשבועיים בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר חשד לאירוע אלימות בעיר, במסגרתו נדקר תושב המקום כבן 18.
עפ"י גורמי רפואה הקורבן פונה לקבלת טיפול במרכז הרפואי אסף הרופא במצב בינוני.
כאמור, שוטרי תחנת רמלה ביצעו חקירה מואצת תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ועצרו אתמול תושב העיר בשנות העשרים לחייו, בחשד לביצוע המעשה ,בסיומה נכלא.
היום בהתאם לצורכי החקירה הוארך מעצרו של החשוד בבימ"ש בראשל"צ לבקשת המשטרה עד ליום 24.4.23.
◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









