שדרוג משמעותי למרכז המסחרי הנוטרים בקטמונים בירושלים 

עיריית ירושלים משקיעה משאבים רבים בקידום העסקים בעיר, בחיזוק הכלכלה המקומית ובשיפור איכות חיי התושבים

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, חנך השבוע את מיזם שדרוג המרכז המסחרי הנוטרים שבקטמונים

במסגרת המיזם, שינה המרכז את פניו וזכה למתיחת פנים משמעותית, הכוללת שדרוג סביבתי ושדרוג חזית המרכז. הפרויקט כלל את הסדרת כביש הגישה וביצוע הסדרי נגישות למרכז, תוך מיקסום מספר החניות, הקמת ערוגות ומערך השקיה חדשני והתקנת תאורה עילית חדשה.

במטרה לאפשר שהייה נעימה במתחם, ולהפוך אותו למקום התכנסות קהילתית, הותקנו במתחם גם פרגולות צבעוניות וריהוט רחוב מזמין, לצד ביצוע עבודות גינון ושתילה ושדרוג הגינות הקהילתיות הסמוכות למבנה. כמו כן, שודרגה חזית המבנה תוך החלפת חזיתות העסקים, יצירת שפה עיצובית אחידה ושילוט ייחודי לכל עסק.

שדרוג המרכז המסחרי בקטמונים, הוא נדבך נוסף בפעילותה של עיריית ירושלים, לחיזוק המרכזים המסחריים השכונתיים והכלכלה המקומית. המרכזים מהווים לא רק עוגן כלכלי חשוב, אלא נקודת מפגש בין התושבים בשכונה. בשנים האחרונות שודרגו מספר מרכזים מסחריים ובהם המרכז המסחרי בפסגת זאב, גבעת מרדכי ורמות.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון:

“עיריית ירושלים משקיעה משאבים רבים בקידום העסקים בעיר, בחיזוק הכלכלה המקומית ובשיפור איכות חיי התושבים. שדרוג המרכז המסחרי בקטמונים הוא דוגמה מצוינת לכך. המרכזים הללו מהווים לא רק עוגן כלכלי חשוב, אלא גם נקודת מפגש חברתית ותרבותית עבור תושבי השכונה. נמשיך לפתח את נראות המרחב הציבורי בעיר לטובת תושבי העיר, מבקריה וסוחריה.”

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארנון בוסאני

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן