ביום שלישי שעבר שימש ראש עיריית קרית גת, אבירם דהרי כעד בחופה של זוג צעיר שהתבשרו היום שהם חולים מאומתים. מטעמי זהירות ועל אף שהודיע כי אין לו תסמינים, החליט דהרי לשהות בבידוד החל מאמש. זהו המקרה החמישי שראש העיר נאלץ להיכנס לבידוד.
כזכור, זוהי לא הפעם הראשונה שראש עיריית קרית גת נאלץ להיכנס לבידוד. בפעם הראשונה, היה לאחר שהוא ורעייתו יעל נכחו בברית מילה בה השתתף גם חולה קורונה מאומת. דהרי הודיע כי הוא ואשתו נכנסו לבידוד והם מרגישים מצוין.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









