במסגרת האסטרטגיה ההתקפית שקבע ממ׳ז מרכז – ניצב אבי ביטון, המתמקדת במחוללי פשיעה ברחוב הערבי, למען שלום הציבור ובטחונו, ביצעה היום המשטרה יחד עם גורמי אכיפה אזרחיים פעילות מבצעית ממוקדת בעיר.
בתוך כך, שוטרי התחנה, לוחמי יס״מ ומג״ב, יחד עם גורמי אכיפה אזרחיים ביצעו אכיפה ממוקדת במספר מתחמי מגורים בשכונת נווה ירק בלוד, לרבות אכיפה נגד הצבת מצלמות אבטחה במרחב הציבורי, תוך שימוש בתשתיות ציבוריות בניגוד לחוק.
בתום פעילות, בה מופו ואותרו המצלמות האזרחיות, הסירו השוטרים עד כה מעל 100 מצלמות אבטחה ואלה הועברו להמשך מיצוי ראיות.
כמו כן, השוטרים עצרו 6 תושבי המקום בחשד לתקיפת שוטרים ובתום חקירתם יוחלט לעניין המשך מעצרם.
◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










