שוטר מאשדוד נפצע קשה באירוע ירי

ד”ר איתי זוארץ מנהל יחידת הטראומה של ביה”ח הציבורי אסותא אשדוד מדווח על מצבו של השוטר שנפצע באירוע ירי בטרויה

בהמשך לדיווחים על שוטר שנפצע באורח קשה באירוע ירי בגן אירועים ליד אשדוד, בעת שסיכל פגיעה פלילית:

ד”ר איתי זוארץ מנהל יחידת הטראומה של ביה”ח הציבורי אסותא אשדוד:

“בסביבות השעה שתיים אחר חצות התקבלו לבי״ח 3 פצועי ירי, שוטר בשנות השלושים לחייו עם פציעה קשה ושני צעירים בשנות העשרים עם פצעי ירי בגפיים, שהוגדרו במצב בינוני וקל. השוטר נותח בדחיפות במהלך הלילה ומצבו התייצב אך ממשיך להיות קשה. שני הצעירים עברו טיפול ראשוני בחדר הטראומה וצפויים לניתוחים במהלך היום”

מהמשטרה נמסר כי היחידה המרכזית בלכיש, ביצעה הלילה פעילות לסיכול כוונות פגיעה פליליות, במהלכה הגיבה לאירוע ירי בין עבריינים שכתוצאה ממנו נפצע שוטר ו 2 מהחשודים שנעצרו.

הלילה, סמוך לשעה 1:30, במהלך פעילות הימ”ר באזור אשדוד, השוטרים הגיבו לאירוע ירי שהתפתח בין עבריינים בגן אירועים, במהלכו חשוד רעול פנים שהגיע על גבי טרקטורון ביצע ירי לעבר אדם, ונמלט. עם הגעתם המהירה של השוטרים תוך פחות מדקה, הם חתרו למגע עם חשוד נוסף שזוהה עם נשק, תוך שהוא מבצע לפי החשד ירי לעבר שוטר ופוצע אותו באורח קשה. החשוד היורה וחשוד נוסף כבני 19 ו 24, פונו לבית החולים במצב קל ונעצרו להמשך חקירה.

כמו כן, השוטרים תפסו את הנשק ששימש את החשוד שביצע את הירי לעבר השוטר. המשטרה פתחה בסריקות נרחבות ובמצוד אחר החשוד שנמלט מהזירה על גבי הטרקטורון.

סגן מפקד המחוז הדרומי תנ”צ חיים שמואלי קיים הערכת מצב בזירה יחד עם מפקד מרחב לכיש, נצ”מ רועי ולדמן, במהלכה הנחה על המשך ביצוע פעולות חקירה לאיתור החשוד שנמלט ואיחל החלמה מהירה לשוטר.

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן