שומעים? הותקן צופר בבית ספר מעיין ביבנה

נזכיר: מערכת הצופרים נועדה לספק מענה למי שנמצא במרחב הציבורי ובשטח הפתוח, כאשר למי שנמצא בתוך הבית מומלץ להעזר באמצעי התרעה נוספים כגון הורדת אפליקציית פיקוד העורף למכשיר הנייד/מחשב או שימוש באמצעי תקשורת כגון רדיו וטלוויזיה.

בעקבות דיווחים שהתקבלו במוקד העירוני בעיר יבנה על כך ששומעים חלש, או לא שומעים בכלל, את צופר האזעקה בעת שיגור טילים לכיוון עיר, בוצע מיפוי ובדיקה של הדיווחים.

נציגי העירייה הציגו לפיקוד העורף את ממצאי הביקורת לאחר מיפוי של איזורי העיר ודרשו לבדוק את תלונות התושבים ולהוסיף עוד צופרים במקומות בהם יש בעיה.

ביום חמישי הושלמה התקנתו של צופר נוסף באיזור בית הספר היסודי מעיין שברחוב הנורית. התקנת הצופרים נעשתה לאחר פנייה של ראש העירייה רועי גבאי אל פיקוד העורף בעקבות מיפוי וסיור מקיף ומשותף שקיים פיקוד העורף עם אגף הביטחון והחירום.

בעירייה ציינו כי ימשיכו להיערך לתרחישים השונים בתקווה כי לא נזדקק, אך אם וכאשר יעלה הצורך כולנו נהיה מוכנים.

ראש העיר, רועי גבאי ציין כי העירייה קשובה לרחשי הציבור. “אכן התגלו מספר פערים בנושא הצופרים, דאגו להשלים את הטיפול בעניין במהלך משותף של העירייה ופיקוד העורף. חשוב לזכור כי הצופרים באים לתת מענה למי שנמצא במרחב הציבורי שטח פתוח, כאשר למי שנמצא בתוך הבית מומלץ לעזרה באמצעי התרעה נוספים כגון הורדת אפליקציית פיקוד העורף למכשיר הנייד או שימוש באמצעי תקשורת כגון רדיו וטלוויזיה”.

ראש העיר הודה למפקד מחוז המרכז וירושלים בפיקוד העורף, אל”מ אמיר בן דוד, מפקד נפת שפלה, סא”ל אבי בר, מנהל אגף הבטחון והחירום, ציון דויד וצוותו, יקל”ר יבנה, סא”ל (במיל.) רפי כהן וסגנו רס”ן (במיל.) גילי צמח, על פעילותם ומתן המענה לצרכי הבטחון של תושבי העיר.

מערכת הצופרים נועדה לספק מענה למי שנמצא במרחב הציבורי ובשטח הפתוח, כאשר למי שנמצא בתוך הבית מומלץ להעזר באמצעי התרעה נוספים כגון הורדת אפליקציית פיקוד העורף למכשיר הנייד/מחשב או שימוש באמצעי תקשורת כגון רדיו וטלוויזיה.

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

בתמונה: התקנת הצופר במבנה בית ספר מעיין

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן