news08.net/ads.txt

“שיתעסק במועדון שלו”: עירוני נס ציונה בתגובה לדיוויד פרדמן

בראיון שקיים בערוץ הספורט, צוטט בעלי מכבי תל-אביב דיוויד פדרמן כשאמר שאת הכדורסל הישראלי ״אי אפשר לפתח במשחקים נגד נס ציונה״. לאור כך הנהלת המועדון של נס ציונה החליט להגיב בנושא.

המועדון הכתום שראה זאת בעין לא יפה, החליט להגיב בנושא: “נרצה להסב את תשומת ליבו של פדרמן לכך שמועדון הכדורסל עירוני נס ציונה הוא מועדון ישראלי צעיר וגאה, הצומח בקצב יום יומי. ב-15 שנים בלבד מאז היווסדו הצליח לתקוע יתד בליגת העל, להשתתף במסגרת אירופית, ולפתח מחלקת נוער של מעל 1400 ילדים – אחת מהגדולות בארץ. לב ליבו של המועדון הוא בשחקן הישראלי, במאמן הישראלי ובהמשכיות ויציבות במערכת – דברים שעד העונה שעברה מכבי תל אביב לקתה בהם. עירוני נס ציונה נותנת במה לשחקנים ישראלים בכל המסגרות בהם היא משתתפת, ומאתגרת את מכבי תל אביב בכל משחק בו היא משחקת מולה – ואף גוברת עליה. לשחק עם שישה זרים בליגה ועשרה באירופה לא תומך בכדורסל הישראלי. לאיים לעזוב את הליגה או להקים סגל ב׳ משני עבורה לא תומך בכדורסל הישראלי.
כמו כן, יו״ר המועדון יניב מזרחי היה ממובילי המאבק להשבת הליגה הישראלית עוד העונה, ועמל על כך לילות כימים – למרות עתיד כלכלי בעייתי עבור המועדון בעקבות משבר הקורונה, ולמען הכדורסל בארץ.
אנו מצפים ממר פדרמן שיתעסק במועדון שלו, ובמסגרת בה הוא יחליט להשתתף. עירוני נס ציונה, בניגוד למכבי תל אביב, לא תוותר על ליגת העל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן