שכונת נופי בן שמן החדשה בלוד מתחילה להתאכלס

חברת אאורה השלימה בימים אלו את תחילת האכלוס של פרויקט נופי בן שמן, הכולל 168 יחידות דיור

עיריית לוד וכלכלית לוד מעדכנים כי החל האכלוס של פרויקט אאורה בשכונה החדשה נופי בן שמן.

החברה השלימה בימים אלו את תחילת האכלוס של פרויקט נופי בן שמן, הכולל 168 יחידות דיור במגרשים 119+120. זוהי הסנונית הראשונה בשכונה החדשה של העיר לוד.

למרות אתגרי המלחמה והמחסור בפועלים, הגורמים בעירייה והיזם יחד השקיעו מאמצים והשקעה כספית יוצאת דופן על מנת לאפשר את האכלוס במועד. הפרויקט הראשון שמאוכלס כולל 4 בניינים מפוארים. בין ההכנות הקדחתניות לאכלוס, היו גם יצירת דרכי גישה חדשות, הסדרי תנועה חדשים, האצת פיתוח של מוסדות ציבור ושצ”פים, הגברת אבטחה, הצבת מצלמות, ויצירת שביל הולכי רגל זמני לחיבור לעיר הוותיקה.

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו, ציין: “אכלוס נופי בן שמן מהווה ציון דרך היסטורי לעיר לוד ותחילתו של עידן חדש. שכונת בן שמן מייצגת את לוד העתידית – עיר איכותית, ירוקה ונגישה המשלבת שכונות חדשות ומודרניות עם שכונות וותיקות שעוברות תהליכי התחדשות עירונית מואצים. פיתוח השכונה הוא חלק ממהלך השדרוג הנרחב שאנו מובילים בעיר עם השקעות אדירות במוסדות חינוך חדשים, בתשתיות תחבורה משודרגות, במרחבים ציבוריים איכותיים ובפרויקטי בנייה רבים נוספים שיאפשרו לתושבי העיר ואוכלוסיות מן החוץ להגשים חלום של דיור ברמה גבוהה במרכז הארץ – רבע שעה מתל אביב”. עוד הוסיף: “אכלוס נופי בן שמן היא רק ההתחלה, והיא מבשרת עתיד מזהיר לעירנו האהובה כעיר איכות חיים וביטחון תעסוקתי עבור תושביה הוותיקים והחדשים כאחד. אני מברך את התושבים החדשים ונמשיך לקדם את הפרויקטים הבאים של שכונות חדשות והתחדשות עירונית”.

מ”מ מנכ”ל החברה הכלכלית, שירן בוקרה ג’רבי, ליוותה את כל ההכנות לאכלוס וקידום טופס 4 בזמן המהיר ביותר. בנוסף, העירייה האיצה את פיתוח המוסדות חינוך ושטחי הציבור הסמוכים לפרויקט, לרווחת התושבים החדשים.

נופי בן שמן הינה שכונה חדשה שמוקמת בימים אלו במזרח העיר לוד. השכונה החדשה, מציבה סטנדרט חדש של חדשנות, סביבה ירוקה ועירוב שימושים ומהווה חלק ממהלך הרחבת העיר ופיתוחה. הפרויקט של אאורה, הכולל 168 יחידות דיור ב-4 בניינים, הוא הראשון שמאוכלס בשכונה החדשה. היחידות תוכננו ברמת גימור גבוהה ועם תשתיות מודרניות, במטרה לענות על הביקוש לדיור איכותי באזור.

בשכונה החדשה נבנים גם מוסדות חינוך חדשים, מרכזים מסחריים חדשים ושטחי ציבור נרחבים עם גינון ופיתוח סביבתי ברמה גבוהה. כל אלה נועדו ליצור איכות חיים גבוהה בעיר לוד. ההשקעה בפרויקט ובשכונה החדשה כולה הינה גבוהה במיוחד, ונועדה ליצור אזור מגורים חדש ומתקדם  עבור תושבי העיר לוד ואוכלוסיות נוספות באזור השרון והמרכז.

 

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

בתמונות:
שכונת נופי בן שמן החדשה מתיעוד הרחפן; הדמיה של אאורה באחד הבניינים בפרויקט. (הדמיה – אאורה); הדמיה של השצ”פ הסמוך למבני אאורה (הדמיה – שעשועים וספורט); הדמיה של בית הספר הראשון בשכונה שאמור להיות מוכן בספטמבר 24

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן