שלושה חשודים נעצרו באשדוד לאחר שבלשי תחנת אשדוד תפסו כמויות גדולות של חומרים החשודים כסמים במהלך פעילות ממוקדת נגד סחר בסמים ופעילות עבריינית בעיר.
במסגרת הפעילות הגיעו הכוחות לביתו של אחד החשודים, שם אותרו שני חשודים נוספים. במהלך חיפוש במקום נתפסו חומרים החשודים כסמים מסוגים שונים.
בהמשך נערך חיפוש בדירה נוספת המשויכת לאחד החשודים, ובו נתפסו כ־9.3 ק״ג של חומר החשוד כסם מסוג קנאביס, וכן חומר החשוד כסם מסוג קריסטל.
שלושת החשודים נעצרו והועברו לחקירה בתחנת אשדוד.
מפקד תחנת אשדוד, סנ״צ רונן עמרם, אמר: “מדובר בפעילות ממוקדת ומתוכננת כחלק מהמאבק המתמשך בסחר בסמים בעיר אשדוד. נמשיך לפעול בנחישות, להגיע לכל מקום שבו מתבצעת פעילות עבריינית, ולפעול ביד קשה נגד מי שמסכן את שלום הציבור וביטחונו. המטרה שלנו ברורה – אפס סובלנות לעבריינות והגברת תחושת הביטחון של התושבים”.
◼️ חדשות אשדוד והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








