news08.net/ads.txt

שנה רביעית ברציפות: תכירו את היו”רים הנבחרים של הנהגות הגנים לשנת תשפ”א

ילדים

תוצאות בחירות יו”ר הנהגות גנים אזוריות לשנת תשפ”א | הסתיים תהליך הבחירות לתפקיד יו”ר הנהגות גנים אזוריות, ע”י הנהגת ההורים העירונית רחובות, לשנת תשפ”א. יו”ר הנהגות הגנים מהווים כתובת עבור הורי הגנים בעיר, לקבלת מידע בנושאים שונים הנוגעים להתנהלות הגן, התנהלות כספית, תקנים וחוזרי מנכ”ל החלים על הגנים. כמו כן, הם הכתובת להתנהלות וקבלת סיוע בפנייה לרשויות השונות בנושאי הגן. זו השנה הרביעית שבחירות אלה מתקיימות במסגרת הנהגת ההורים העירונית וגם השנה ניכרת עלייה משמעותית באחוזי ההצבעה המעידה על המעורבות הגוברת של הורי ילדי הגנים ועל הצורך שלהם בייצוג.

 

השנה נעשתה חלוקה מחודשת של אזורי הבחירה. גני החמ”ד, שבעבר היו מיוצגים בנפרד, השתלבו באזורים בהם הם נמצאים כדי לחזק את הקשר והחיבור בין הקהילות השונות בשכונות. כמו בעבר, גני החינוך המיוחד מיוצגים בנפרד, באופן שמאפשר מענה לצרכים הייחודיים שלהם.

היו”רים הנבחרים של הנהגות הגנים לשנת תשפ”א הם:

יו”ר גני רחובות המדע – חופית מור יוסף מגן יהל;

יו”ר גני רחובות החדשה – לאה גרשון מגן זמר;

יו”ר גני מזרח העיר (צפון ומרכז) – אריאלה בלאו מגן סחלב;

יו”ר גני מערב העיר (צפון) – ליאור הלפרין שושני מגן אביבית;

יו”ר גני מערב העיר (מרכז) – שירי בשן מגן דולב;

יו”ר גני שרונה והיובל – דיאנה קורזינר עמירה מגן כלנית;

יו”ר גני אושיות, ההגנה ואבני חן – גיא גירחש מהגנים נופך ותרשיש;

יו”ר משותף גני רחובות הצעירה וקרית משה – חן קושט מגן ליצ’י וזאודו משה מלסה מהגנים שירה ולביא;

יו”ר גני החינוך המיוחד – מורן ויטקובסקי ריס מגן הלל;

בהנהגת גני רחובות ההולנדית וכפר גבירול טרם הסתיים הליך הבחירות ועם סיומו תצא הודעה. את תוצאות הבחירות, התקנון ופרטים ליצירת קשר עם היו”רים הנבחרים ניתן למצוא באתר הבחירות של הנהגת ההורים העירונית רחובות.

במהלך השנה החולפת, נציגי הגנים, יחד עם יו”ר ההנהגה הגב’ צופית גולן ובתמיכת כלל חברי ההנהגה העירונית, פעלו בתחומים שונים הנוגעים לחיי היומיום של ילדי הגנים בעיר, ביניהם: מניעת העלאת מחיר הקייטנה בחג החנוכה, הובלת המאבק בעניין השירות והמחירים בצהרוני חוויות, קידום נושא הטיפול בתשתיות הגנים, מעקב אחר ביצוע עבודות ושיפוצים, הפרדת תשלומי התל”ן מתשלומי הצהרון והפסקת גבייתם ע”י רשת חוויות, וכן נטלו חלק בפרויקטים של הנהגת ההורים העירונית למען כלל הילדים בעיר, וביניהם – גיוס תרומות מזון למשפחות נזקקות, גיוס כספים לרכישת ציוד וילקוטים לתלמידים מעוטי יכולת, השתתפות בפרויקט הורים למען הורים שנתן מענה להורים רבים בתקופת הסגר הראשון ועוד פרויקטים רבים וחשובים.

הנהגת ההורים העירונית זוכה לאוזן קשבת ולשיתוף פעולה פורה עם ראש העיר מר רחמים מלול, מ”מ רה”ע ומחזיק תיק החינוך מר זוהר בלום, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות גב’ אפרת צוקרמן ומנהלי המחלקות באגף וחברים שונים במועצת העיר רחובות. בזכות כל אלה מתאפשר קידום של יוזמות שונות לטובת כלל התלמידים וההורים בעיר, וביניהם גם ילדי הגנים.


צופית גולן, יו”ר הנהגת ההורים העירונית רחובות וס.יו”ר הנהגת ההורים הארצית:
“השנה האחרונה הייתה שונה ומאתגרת במיוחד לכולנו, בכל ההיבטים של חיינו, ובמיוחד בתפקידנו החשוב ביותר כהורים לילדים בגילאי בי”ס וגן. הנהגת ההורים העירונית עוסקת תמיד בחיבור לקהילה, ובשנה שחלפה החיבור הזה הוכיח את עצמו יותר מתמיד כאשר הנציגים של הורי הגנים וקבוצות הוועדים שלהם היוו כתובת לשאלות, מקום לחלוק קשיים ובעיות וגם כר פורה לרעיונות שלפעמים התגלגלו אפילו עד לדיוני ועדת החינוך של הכנסת. הנהגות הגנים מחברות את הקהילות באזוריהן, בינן לבין עצמן ובינן לבין קהילות אחרות ובסופו של דבר גם מחברות אותן לקהילה אחת גדולה, רחבה ומגוונת והיא – קהילת ההורים לילדים במערכת החינוך הציבורית ברחובות. החיבור הזה חשוב מאין כמותו תמיד ועל אחת כמה וכמה בימים אלה של חוסר ודאות וכשעלינו לזכור – יום אחד הקורונה תיגמר והקהילה תישאר.

אני שמחה וגאה על כך שבשנת תשפ”א ישנו ייצוג נרחב כל כך של הורי הגנים בעיר, אני מודה ליו”ר האזורים הפורשים וגם לאלו הממשיכים על ההשקעה הרבה שלהם לאורך השנה שחלפה, תרומתם בהחלט הצעידה את כולנו קדימה ואני מאחלת ליו”רים החדשים המצטרפים אלינו הצלחה רבה בתפקידם”.

 

שירלי מויאל, נציגת גני רחובות החדשה היוצאת: “לאחר שבני הצעיר אריאל עלה לכיתה א’, אני מסיימת שנתיים של ייצוג הורי הגנים ברחובות החדשה בהנהגת ההורים העירונית במהלכן פעלתי למען ילדי הגנים בשכונה והוריהם במגוון תחומים כמו טיפול בליקויים בחצרות ומבנים, צהרונים ועוד. אני מודה להורי השכונה שנתנו בי את אמונם במשך כל התקופה ולכל מי שהיו עבורי כתובת לשיתופי פעולה בעשייה למען ילדינו – הגננות, הסייעות, מחלקת גני הילדים ואגף החינוך בעיריית רחובות, החברה העירונית וכמובן חבריי להנהגה העירונית ובראשם היו”ר צופית גולן. אני ממשיכה את דרכי בהנהגה העירונית כיו”ר ועדת כספים וכחברה בוועדות נוספות בהנהגה, ושמחה על הזכות להמשיך ולפעול למען הילדים וההורים בשכונתי ובעיר”.

ליאור הלפרין שושני, היו”ר הנבחר של גני מערב העיר (צפון): “אני מאמין מאוד בכוחה של מעורבות הורית לשנות, לקדם ולשפר את מערכת החינוך. אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להשתתף בדיונים, לתרום, לטפל בבעיות, לקדם שיפור, להוציא מהכוח לפועל ולעזור לדברים טובים לקרות. אעשה כל שביכולתי כדי להיות ראוי לתפקיד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן