פונים בקלות ובבטחה: פנייה חדשה שמאלה בצומת בגין-רבין
בסוף השבוע האחרון השלימה עיריית אשקלון הוספת נתיב פנייה שמאלה בצומת רבין-בגין. מעתה, נהגים הבאים מרחוב שדרות ירושלים ופונים שמאלה לרחוב רבין יוכלו לעשות זאת משני נתיבים. צעד זה צפוי להפחית משמעותית את עומס התנועה בצומת זו.
ראש העיר, תומר גלאם: "כל שיפור בזרימת התנועה משפר את איכות החיים של התושבים. צומת רבין-בגין הוא צומת עמוס, ונתיב הפנייה הנוסף ייתן מענה אמיתי לנהגים שעוברים בו מדי יום."
◼️ חדשות אשקלון והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








