news08.net/ads.txt

שעריים נמצאת על נורה אדומה | הטור של אסף הדר

%d7%a9%d7%a2%d7%a8%d7%99%d7%99%d7%9d

אם היו שואלים את אנשי מכבי שעריים האם הם יפתחו את העונה הנוכחית כך? כנראה שהם היו תוהים לעצמם האם אנו מבינים על מה אנחנו מדברים. אך המצב הקיים אכן צריך להדאיג את מנהלי הקבוצה, עקב רצף התוצאות הלא טוב שעוברת הקבוצה, בנוסף ליכולת הכל כך חלשה שהם מציגים.

%d7%a9%d7%a2%d7%a8%d7%99%d7%99%d7%9d

ראיה לכך היא ששעריים לא רק מראה זאת באי יכולת לנצח, אלה היכולת ששחקני שעריים מציגים היא רעה מאוד באופן עקבי. שחקני שעריים לא מצליחים לייצר מצבים, אינם מצליחים לשלוט בכדור כאשר היריבה מתחילה ללחוץ, וגם כאשר השחקנים מצליחים לצאת להתקפה, אנו רואים סרבול עם הכדור והנעה איטית מאוד. אין ספק שהאוהדים מצביעים ברגליים במחזורים האחרונים, ולמרות שיש מאות מהקהל הגדול שעדיין ממשיך להאמין ולקוות לטוב, נראה שחלק מהם הבינו שמדובר בקבוצה שתגזול מהם המון שעות שינה ועצבים.

במוצאי שבת האחרונה לדוגמא, שעריים התארחה באשדוד למשחק במחזור הרביעי. שעריים הגיעה למשחק בידיעה שזו יכולה להיות הזדמנות מצוינת לעקוץ מהצהובים 3 נקודות דווקא עכשיו, בעקבות היכולת החלשה שהם עוברים עם שתי הפסדים רצופים. הפתיחה דווקא התחילה טוב, כאשר האורחת פתחה עם שער יתרון. אך ככל שהמשחק התקדם ניתן היה להבחין בעמידה הרעה של שחקני שעריים, שלמרות חסרונה המספרי של עירוני עקב אדום שספגו, שעריים המשיכו להתגונן למרות שהשעון מראה עוד חצי שעה לסוף המשחק, ובכך לא ידעו לנצל את התורפה של שחקני עירוני בחלק האחורי.

בראיון שקיימתי עם מנהלה של מכבי שעריים כפיר קירט לפני כשבועיים, טען שמצב הקבוצה מצריך מהם לעשות שינויים, אך מאז שעריים מאבדת גובה ושום שינוי לא נראה באופן. מזלם של השערוקים, שאזור וקרית גת לא מראות סוג של איום, אך כידוע בליגה א’ שנחשבת לליגה משוגעת מכל הבחינות, איננו רוצים לראות את הקבוצה מרחובות נופלת מרגליה ומסכנת את העונה שלה דווקא כשהכל עוד פתוח.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן