"ביקור מוצלח": כך מסכם ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון את הביקור של שר הבריאות, יולי אדלשטיין ומשנה למנכ"ל משרד הבריאות היום (שלישי) במושבה. יולי אדלשטיין ואיתמר גרוטו בחנו מקרוב את התמודדות המועצה עם משבר הקורונה ואת האתגרים השוטפים – חינוך, קהילה, בריאות. אדלשטיין וגרוטו הרעיפו שבחים על התנהלות המועצה בראשותו של גאון ובסיוע של המנכ"לית יוספה חליבה ואף ציינו כי העבודה שישנם 2 מאומתים כיום בלבד לפיכך מוגדרת מזכרת בתיה כיישוב ירוק כירוק. לדבריי גבי גאון: "העלתי בפניי השר אדלשטיין והמנכ"ל גרוטו מספר בקשות כדי שנעבור את החורף בצורה המיטבית עד להגעת החיסון המיוחל ובין היתר הגדלת מספר הבדיקות, חיבור של קפסולות ומענה לצהרונים".

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









