תואר היסטורי: מכבי שעריים זכתה בגביע הטוטו

הללויה!!! תואר היסטורי והרבה נחת לקבוצה של אלדד פרי: מכבי שעריים זכתה הערב (רביעי) בגביע הטוטו של הליגה הלאומית לאחר הארכה מטורפת. בסיום 2:1 על הפועל רמת גן.

בתום הארכה ו120 דקות מרתקות, זכתה הערב (רביעי) מכבי שעריים, לעיני אלף אוהדים, בתואר ראשון בתולדות המועדון כשניצחה בגמר גביע הטוטו בלאומית את הפועל רמת גן, בתוצאה 1:2. בדקה 101, מכבי שעריים עלתה ליתרון 0:1: אילן רנקביץ’ שלח כדור למרכז הרחבה בבעיטה חופשית, עודד גביש הגיע אל הכדור ונגח פנימה לרשת העליונה. ארבע דקות לאחר מכן, רמת גן השוותה ל-1:1, שער שאף הוא החל בכדור חופשי ארוך והגיע לדודי תירם שנגח פנימה משמונה מטרים. האווירה התחממה ובתוך שתי דקות מצאו את עצמן שתי הקבוצות בעשרה שחקנים, לאחר שיוגב בן סימון (שעריים) וישראל ראש (רמת גן), הורחקו.

בדקה ה-110 גיל יצחק, הסקורר של הקבוצה, סגר עניין. רנקביץ’ השאיר כדור לסקורר של הקבוצה שהסתובב על השומר שלו ושלח כדור חזק מ-18 מטרים לחיבורים. בתום הדרמה והמשחק המצוין של כלל השחקנים, לא היה ספק כי האיש של המשחק הוא השוער מתן עמבר שהציל פנדל בתוך תוספת הזמן.

זהו ניצחונה השני של הקבוצה, כאשר ניר קלינגר עומד על הקווים, והוא עם מאה אחוזי הצלחה בתפקיד המאמן לאחר הניצחון על הפועל ירושלים בליגה. “זה כיף גדול לראות את האוהדים מאושרים ואת הבעלים אלדד פרי עם עיניים נוצצות”, אמר קלינגר בסיום, “יש הרבה רגעים לא טובים בכדורגל ולשעריים היו כמה כאלה העונה, ואני מקווה שמפה נתרומם. הגביע הזה הוא פשוט נהדר לשכונה והוא הגיע כנגד כל הסיכויים מול קבוצה טובה. אני לא ראיתי הארכה כזאת ושריקות כאלה, לדעתי לא היה פנדל ולא היה אדום לחובתנו, היו שריקות קשות אבל לשמחתי ניצחנו ואנחנו מרוצים. הייתה פה דרמה יפה ואני שמח שאנחנו בצד הנכון שלה. זה תואר ששייך גם לירון הוכנבוים ולאלי מחפוד ויש להם חלק בו”.

כעת מתפנה נועלת טבלת הליגה הלאומית, לקראת המשך המאבקים הקשים בליגה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן