news08.net/ads.txt

תוכנית רצפים וקשר בין בי”ס נתיבי נעם דרכא ואוהל שלום

במסגרת תוכנית הרצף הרשותית בין בתי הספר היסודיים והעל יסודיים בגדרה, נפגשו בשבוע שעבר הצוותים החינוכיים של בית הספר נתיבי נעם דרכא, ובית הספר אוהל שלום.

במהלך המפגש נחשפו מורי היסודי לעשיה הרבה והייחודית של בית הספר נתיבי נעם בתחומי הפדגוגיה החדשנית, בעשיה החברתית-ערכית ובתחום הרגשי. צוות ביה”ס ותלמידיו הציגו את התחומים והעבירו סדנאות, בהן היה ניתן לחוש את מה שקורה בין כותלי ביה”ס.

מפגש זה הנו חלק ממהלך כולל של תיאום מקצועי בין בתי הספר, על מנת לאפשר לתלמידים המשכיות ורצף מיטבי במעבר מהיסודי לחטיבת הביניים. מנהלת אגף החינוך בגדרה, ענת קוך, השתתפה באירוע והתרשמה מהעשייה הרבה וציינה את חשיבותם הרבה של שיתופי הפעולה בין בית הספר.

מנהלי בית הספר חתמו את המפגש בסיפוק ובברכה להמשך השותפות ביצירת חינוך מצוין וערכי, עבור ילדינו מגיל היסודי ועד סיום התיכון.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן