news08.net/ads.txt

תום מדהלה ממכבי יבנה: “לא הצלחתי להביא את עצמי לידי ביטוי”

מכבי יבנה סיימה לאחרונה את עונת 20/21 וזה הזמן לסיכומים. קפטן מכבי יבנה, תום מדהלה, יצא פחות מרוצה מהיכולת האישית שלו. בשיחה שערכנו עמו סיפר: “הייתה עונה קשה ומאתגרת מאוד, עונה שהתחילה בחוסר וודאות מוחלט, בלי תקציב גדול ועם המון שאלות שלא היו להן תשובות. עונת הקורונה ללא ספק הייתה קשה ומאתגרת”.

 

אז עמדתם בציפיות?

“לא בהכרח. אני חושב שהיה חסרה לנו קודם כל אמונה שאפשר לעשות משהו גדול בתקציב קטן, אני תמיד מאמין שכסף הוא לא ערובה לניצחון, אבל דברים הסתבכו והמון חוסר מזל גרם לנו להיאבק עד לרגע האחרון. בחלק הראשון של העונה היינו במצב שאנחנו עם משחק חסר ועם ניצחון יכולים לעלות למקום הראשון, אבל אז התחיל כדור השלג שלא כל כך הצלחנו לעצור בזמן. אני שמח שלא נכנסנו לדרמות מיותרות בסוף”.

באיזה תחושב סיימת את העונה?

“בתחושת הקלה. היה עומס מטורף בחודש האחרון, 4 משחקים בשבוע וחצי, זה משהו לא נורמאלי. באופן אישי אני שמח שעברנו את זה ללא פציעות ושכולם בריאים בסוף העונה המאתגרת הזו”.

מה לגביך?

“אכזבה. באופן אישי קודם כל זו העונה הכי פחות טובה שלי ב5 שנים האחרונות. לא הצלחתי להביא את עצמי לידי ביטוי כמו שרציתי מבחינת המספרים שאני רגיל אליהם, אבל ניסיתי לעזור תמיד לשחקנים הצעירים ולתת הכל מעצמי על המגרש גם אם לא כל כך הולך. לא עמדתי במטרות שלי. המטרות שלי הן להוביל את הקבוצה תמיד ובכל שנה להיות טוב יותר משנה קודמת והשנה פשוט לא הצלחתי לעמוד בזה. אני מקווה שזו עונה שתצעיד אותי קדימה ותגרום לי להבין שיש גם עונות כאלה”.

ומבחינת הקבוצה?

מבחינה קבוצתית בסופו של דבר עמדנו במטרה של תחילת העונה וזה להישאר בליגה עם אחד התקציבים הכי נמוכים. היינו בטוחים שנעשה משהו גדול השנה, עם תקציב נמוך, המון שחקנים צעירים ביניהם שחקנים שעלו מהנוער של הקבוצה. אבל אין לתכנן תכניות כי הכל בסופו של דבר יכול להשתנות וכך קרה”.

מה היו הבעיות בסגל שלכם לדעתך?

“אני לא חושב שהסגל היה קצר כמו שהוא היה חסר ניסיון. סגל צעיר מאוד היה לנו עם המון שחקנים בני 19 ו20 שזו עונתם הראשונה בבוגרים, לכן ברור שזה אולי קצת פגע בקבוצה אבל אני שמח שהם עברו את זה איתנו כמו גברים ומאמין שהם התחשלו ומוכנים לעונה הבאה”.

אתה תמשיך?

”אני סיימתי חוזה ביבנה ומקווה שאם דברים יסתדרו אחתום לעוד עונה, יבנה זה בית וזה אחד המקומות הכי טובים שיש בליגה. אני מרגיש בבית ביבנה, לא סתם אני קפטן בעונתי השניה במועדון. המועדון הזה הוא בית חם עם אנשים מדהימים שנותנים הכל למען המועדון. תמיד יש מה לשפר – אני אעבוד קשה בקיץ כדי להגיע לעונה הבאה מוכן וטוב יותר. בעונה כזו לא מחפשים ממה אתה מרוצה, מחפשים מה לשפר וכמה שיותר. בקרוב אני מתחיל תכנית אימונים שמאמין שתביא אותי במצב הכי טוב לקראת תחילת העונה הבאה”.

מה אתה יכול לספר על העבודה מול זוזוט?

“הקשר שלי עם יוסי הוא קשר של אמון, הערכה וכמובן כבוד. יוסי הוא אחד האנשים הכי טובים וטהורים שהכרתי בחיים שלי – הוא מאמן ברמה הגבוה ביותר שכל כך אוהב את מכבי יבנה”.

מי שחקן העונה שלך?

“מור מדהלה, אחי. ללא ספק השחקן שהיה בכושר הכי טוב העונה, הכי יציב וכמובן שידרג את הקבוצה בכל אספקט. זה מוזר לדבר על זה ככה כי אולי זה ישמע משוחד, אבל אני רחוק מזה, מור מדהלה השחקן המצטיין של מכבי יבנה”.

משחק העונה?

“אני חושב שהמשחקים נגד אור יהודה הוכיחו שאנחנו קבוצה שיכולה לעשות דברים גדולים וגם נגד קבוצות שנלחמו איתנו על המיקום”.

אכזבת העונה?

“היו שניים. שני משחקים שאם היינו מנצחים אותם היינו במקום אחר לגמרי. אחד נגד חולון שספגנו גול שיוויון בדקה ה88 וההפסד לאזור 4-2 לאחר שהובלנו פעמיים ובאמת שיחקנו מדהים. אנחנו לא מתרכזים בעבר וחושבים רק קדימה איך לשפר עוד”.

מה יבנה צריכה לעשות בעונה הבאה כדי לא להיאבק למטה?

“להשתדרג תקציבית בעיקר, אם יהיה תקציב יותר גדול ממה שיבנה רגילה אליו בשנים האחרונות תהיה אפשרות להביא שחקנים טובים ומנוסים שמכירים את הליגה ובאמת ללכת על הכל ולנסות לעלות ליגה כי לשם מכבי יבנה צריכה להגיע  – שם היא צריכה להיות”.

גם מבחינת הקהל שמיעט להגיע?

”יש המון קהל ביבנה, שעדיין לא הגיע כל כך, אבל זה מובן. הם התאכזבו כל כך בשנים האחרונות ומקווה שבשנה הבאה האנשים שכן, הגיעו ומגיעה להם תודה ענקית, כן יצליחו להביא איתם עוד ועוד, כדי שבאמת יבינו שהם הכח של הקבוצה. לסיום אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה, מההנהלה ועד אחרון השחקנים. תודה שהייתם חלק מעונה קשוחה אבל מספקת. אני מקווה שעוד ניפגש ובפעם האחרונה לעונה: יאללה יבנה מלחמה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן