תורמים לחברה: רשת טיב טעם העניקה תרומה לעמותת נט”ל

בכירי רשת  טיב טעם מעניקים תרומה לעמותת נט”ל על סך 176,930 אלף ₪

בכירי טיב טעם, בראשם: חגי שלום – מנכ”ל הקבוצה, יוסי שליו – ראש אגף הסחר והשיווק ואביבית לוי-נעים – מנהלת מכירות ומועדון לקוחות, ערכו טקס הענקת צ’ק לעמותת נט”ל – המעניקה סיוע נפשי לנפגעי טראומה על רקע טרור ומלחמה.

במסגרתו, העניקה הנהלת טיב טעם תרומה לאפרת שפרוט – מנכ”לית עמותת נט”ל בסך 176,930 ₪, המיועדת לפעילות העצימה של העמותה בעקבות המלחמה.

חגי שלום, פתח את הטקס ואמר:

“אנו בטיב טעם תמיד שמחים להיות לעזר לעמותה ערכית וחשובה כמו עמותת נט”ל אשר מעניקה סיוע נפשי לנפגעי פוסט טראומה על רקע מלחמה וטרור, הדבר נכון עוד יותר בתקופה בה אנו נמצאים היום. אני תקווה שתרומה זו תסייע להם להמשיך ולסייע לאזרחים הרבים הפונים לעזרה, ותעניק למתמודדים עם פוסט טראומה תקווה וכוח לחזור למסלול החיים “. לדבריו: “אנו, נמשיך לפעול בגיוסי כספים למען עמותות שונות בישראל, העושות עבודת קודש” .

אפרת שפרוט – מנכל”ית העמותת נט”ל:

“נט”ל פועלת מאז פרוץ המלחמה במתכונת חירום תוך הרחבה והגדלה של המענים והתשתיות במאות אחוזים על מנת לסייע לאלפי הפונים לסיוע נפשי. אני רוצה להודות ל’טיב טעם’ על הסיוע הרב בתקופה הזו, הן בהעלאת המודעות ל”פצועים השקופים”, נפגעי פוסט טראומה על רקע מלחמה וטרור, והן בגיוס התרומות בקופות הרשת שיסייעו לנו להמשיך ולתת מענה מיטבי לפונים הרבים .”

בתום הטקס העניקה אפרת שפרוט לחגי שלום תעודת הוקרה על הירתמותו למען העמותה.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אסף לב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן