תושבי אבן גבירול, תתחדשו!

חדשות 08 רחובות

עיריית רחובות באמצעות אגף גנים ונוף, סיימה בימים אלה את חידושו של הגינה הציבורית ברחוב דוד אלעזר בשכונת אבן גבירול לרווחת התושבים עם מתקנים חדשים לילדים בכל הגילאים מחכים לכם בגינה החדשה!במסגרת העבודות חודש הגן במלואו ובמרכזו הוצב מתקן המשחק המרכזי במתקן משולב חדיש ונגיש, ומתקנים נלווים נוספים כגון: דמויות קפיץ, נדנדה ועוד. בצידו המערבי של הגן, בסמוך לגני הילדים, הותקן מתקן אתגרי לפעוטות ומתחם נדנדות לכל הגילאים. כל המתקנים הוצבו על גבי משטח הולם תיקני מדשא סינטטי. בנוסף הותקנו בגן ספסלים חדשים, אשפתונים וברזיה. כמו כן, הגן הונגש לאנשים עם מוגבלויות. חידוש הגינה ובחירת המתקנים נעשה בשיתוף פעולה עם קבוצת “גבירול קהילה בשינוי”, קבוצה קהילתית של תושבות ותושבי השכונה שקמה במטרה לשפר את איכות החיים בשכונה והגברת מעורבות התושבים לנעשה בשכונה.רחמים מלול, ראש העיר: “אני מברך על השלמת העבודות לחידוש הגינה הציבורית בשכונת אבן גבירול, ובטוח שהתושבות והתושבים ייהנו ממנה.  נמשיך במהפכה הירוקה שבה התחלנו להקמת פארקים וחידוש גינות בשכונות הוותיקות והחדשות כאחד”.עו״ד יניב מרקוביץ, סגן ראש העיר מחזיק תיק חזות העיר: ״אין ספק שהגן החדש ישרת את כל תושבי השכונה שייהנו ממתקנים חדשים ומגינה מזמינה ונגישה. אנחנו ממשיכים לחדש גנים בכל העיר ושיתוף הפעולה עם התושבים מביא אותנו לתוצאות הטובות ביותר בשטח. נמשיך בתנופת העשייה והפיתוח בכל העיר, שכונות חדשות וותיקות כאחת”.

צוות גבירול קהילה בשינוי: “קבוצת אבן גבירול-קהילה בשינוי מברכת על פתיחת הגינה החדשה ומודה לראש העיר רחמים מלול, סגנו יניב מרקוביץ, מנהלת אגף גנים ונוף אפרת דסקלו ולאגף חזות העיר על שיתוף הפעולה הפורה, החל מבחירת המתקנים שהותאמו לפי בקשתנו לטובת התושבים ועד ללוחות הזמנים ולקשר רציף וקשוב לאורך הדרך. יישר כח והמשך פעילות מבורכת בשכונה”.

צילום: עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן